Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

22. okt 2013

Normaalne meeleolu

  Küll see aeg lendab kiiresti , pidin jälle minema psühhoterapeudi juurde vastuvõtule. Eelmisest korrast oli juba kuu aega möödunud. 
Küsis kuidas mul on läinud, kuidas ennast tunnen, kas  saan ikka sellest kasu ka, kui seal vastuvõtul käin ?
Vastasin, et ega ma kaalust maha küll ei võta kui seal käin jutustamas, aga et noh- kui peab käima, siis ma ka käin .. Ega ta mulle halvasti ju ka ei mõju.
 Kõige raskem minu elus on see,  et mees toob koju  selliseid asju, mida ma süüa ei võiks ...  näiteks tõi eelmisel nädalal  kastitäie üllatusmune (shokolaad) - no milleks ???
  Käskisin tal peita need munad  tema töötuppa, et mul kiusatust ei tekiks, aga salaja käisin ikka sealt varastamas vähemalt 1 muna päevas .... no oli kohe nii  sügav tung minna ja võtta sealt see muna ... tema muidugi  oli rõõmus, niikui väike laps - kui seal üllatusmunast leidus mänguasi ja pani selle oma aknalauale rivisse ...   mina aga kugistasin shokolaadi. Peale shokolaadi söömist tuli peavalu ja paha olla, et miks ma jälle seda tegin ... lollakas .
  Ma olen unustanud kõik stiimulid  mille nimel ma   peaksin ennast päevast päeva taltsutama ja  mitte sööma seda mis  on minule äärmiselt kahjulikud . Kui söön shokolaadi unustan valu ( hetkeks) ja unustan kõik selle, millest olen jäänud ilma tänu nendele vastikutele suhkrutoodetele, tänu ebatervislikule söömisele ..
Aga need stiimulid tuleb üles leida.
 Tuleb meelde tuletada hetked, kui tundsin ennast hästi, kui veel sain kiiresti kõndida , tantsida , joosta ( kuigi jah joosta pole ma elu  seeski õieti  saanudki, see oli minu jaoks ületamatu raskus kogu elu , isegi siis kui koolis käisin ja võimlemistunnis pidime jooksma 500m . see oli kohutav pingutus .
 Viimati käisin  pikka vahemaad üle 3 km kusagil  5-6 aastat tagasi . Nüüd suudan keppidega komberdada ehk 50m köige kaugemale ehk siis peale seda on juba nii valus, et ei suuda enam edasi ...
Muidugi mäletan ma selgesti seda aega, kui kõndisin teisest inimesest mööda, aga nüüd mina  olen see kellest teised nagu seisvast heinaküünist mööda marsivad ..
 Veel rääkisime sellest, et kui mul tekib see vastupandamatu soov minna seda shokolaadi sealt ahmima, võiksin keskenduda hoopis hingamisele ja hakata hästi rahulikult hingama ja see ehk võtab maha selle pingeseisundi ja ehk saan siis   selle kiuslikku mõtte peast peletada.  Sest, ega see shokolaad iseenesest mulle suhu tule, ma pean  ju ometi minema seda ju sealt tooma.
 Veel tegime ühe testi, kus kontrollis, kas mul on depressiooni  ilminguid , õnneks ma masenduses pole .
Õhtul vestlesin sõbrannadega  ja emaga  skypes . Ema oli käinud Viljandis pediküüri juures . Oli väga rahul oma ilusate varbaküüntega . Oli turult ostnud lõhekala ja teinud maitsvat suppi ja  lõikas kala kuubikuteks ja jagas mitme  pakikese sisse sügavkülma ... siis hea teha kalasuppi .
 

 

8 kommentaari:

  1. Ei noh, - Kinder-munad, seal on ju kõige maitsvam shokolaad!
    Aga veel parem kui see shokolaad, oleks tõesti see, et sa rohkem liikuda saaksid.

    VastaKustuta
  2. ossaaaa , nojah nemad seal Eero toas ahvatlevad mind ja panevad mötlema nende peale aga ma olen mönikord väga väga resoluutne ja vihane nende munade peale et ma ei lähe neid sööma... sest iga muna söömine halvendab minu elukvaliteeti ... nuuks nuuks . kift et said kirjutada

    VastaKustuta
  3. sa ära kugista tervet muna korraga, tee hommikul ta lahti ja jaga 6ks raasuks, pane hommiku pudru sisse killuke, lõunaks raasuke, kui oled lõuna söönud , luba jälle killuke soksi, õhtuks raasuke ja vahepalade rosinaks
    sa võid süüa sokolaadi, aga natuke ja see üllatusumuna soks ongi hea paras väikseke ja terveks päevaks rõõmu :)
    ma kah võtan vahel terve tahvli voodisse ja siis olen vihane enda peale
    kui olen siis vaid raasu võtnud siis kiidan end kui alla järgmise raasu järgi alles järgmine söögikord lähen

    VastaKustuta
    Vastused
    1. nii ma kavatsengi teha iga kord aga ikka on nii et pole veel esimene pala alla läinud kui käsi ise haarab teise järele ... kui ma nii suudaks tehanagu sa nõustasid poleks mingit probleeme oleksin sale nagu piitsavars ...

      Kustuta
  4. Nüüd saad õhtul lambaid lugeda, et parem uni tuleks. Vähemalt nii paljugi üllatusmunadest kasu. :D

    VastaKustuta
  5. Hahaahahahha- ajasid mu naerma, Reet , no vot kohe näha, leiad igast asjast positiivse külje ...

    VastaKustuta
  6. Mina panen hommikul pudru sisse 10g kakaonipse, kasulik ja vähendab ka magusaisu mis mul ka muidu kohutav.

    VastaKustuta
  7. a sa pane tükid silma alt ära
    külmikusse näiteks
    iga kahe-kolme tunni tagant paned tüki põske, vaatad kella
    oo šokolaadi aeg :)
    teoorias oleme kõik tugevad :)

    VastaKustuta