Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. apr 2023

Tugitool

  AS -TUS SAM-MU  AS-TUS- KAKS

TOO-LI-KE-NE    KAT- KI-   PRAKS  . 

Minu kõige tähtsam mööbliese ehk minu mehhanismiga  tugitool läks katki eile  ...  Kurb . ja ma ei saa oma haigete jalgadega istuda  lihtsalt tugitoolis kus jalad üles ei käi .. kohe on paistes ja hakkavad valutama ..  vaatasin NETIpoodides, ega ei leidnud ühtegi sellist, mis oleks vastanud minu tahtmistele . Ja kallimaks on ka läinud. Needsamad tugitoolid  olid enne 2 korda odavamad.  

 





 Need rauajublakad- mis seal  paistavad- need on ühelt poolt kas ära kulunud või lihtsalt katki läinud ühe mutri koha pealt . Kindlasti on mõni mees kes oskab parandada aga mina sellist ei tunne.😥 


IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII



teisipäeval 11 aprill ostsime uue 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar