Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. apr 2023

1 aprill

  Täna on selline päev et peaks nagu aprillinalja tegema aga ega eriti enam pole tahtmist teha .. Mäletan, et lapsena siis kui käisin veel algkoolis, siis tegime alati õpetajale aprillinalja ja 4 aastat järjest ütlesime tunni alguses ikka  ühte ja sama : "õpetaja , õpetaja kell on seisma jäänud" ja alati õpetaja vaatas selja taga  seinal rippuvat kella ja meie siis rõõmsalt hõiskasime et "aprill , aprill "  . ja siis  õpetaja alati ütles et oi jälle ma unustasin et on aprill, . see tegi meile rõõmu 

 See kell on mulle sellest ajast saadik alati meeles kui tuleb 1 aprill ..  

 Teine asi mis mulle meelde tuleb on see, et ema tegi alati igal aastal  meile aprilli ja tal tuli see tõesti nii hästi välja.  Ta mõtles alati välja selliseid asju mida oli võimatu mitte uskuda ... 

 Ise ma ei ole hea aprilli tegija ja nüüd kui olen juba nii vana siis lihtsalt  enam pole tahtmist teisi haneks tõmmata . Täna ei mõelnud ma midagi muud välja, kui panin  FB- sse  pildi   meie vanast köögiremondi ajast ja kirjutasin juurde, et köögis algas remont.  

  

APRILL
 

 Noh nüüd on see päev jälle seljataga ja  aprill võib edasi minna ilma suuremate valetamisteta .. ja veel 9 kuud ja ongi uus aasta  

  TULUDEKLARATSIOONI tagasimaks 

Eestist sain eeltäidetud tuludeklaratsiooni  lehed ja täitsin need ära ja saadan koos lisalehega  ja soome tuludeklaratsiooni  koopiaga ära. Nüüd ka viimane kord ja  järgmine aasta enam pole vaja seda teha  jumal tänatud ..  

1 kommentaar:

  1. Minul õnnestus ka tütrele 1 aprillinali teha. Jäi uskuma kui ma ütlesin, et täna on õues 12 kraadi külma. FB nalja, et mul läks õunapuu õitsema keegi muidugi ei uskunud, aga naljakas oli ikkagi.

    VastaKustuta