Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

5. nov 2021

Teine süst

 Ma olin eile nii tubli , kirjutasin kaugelt üle kesköö ,oli juba siis, kui sain magama .. ja unustasin ära et täna ju vaktsineerimine ...  Noh mul tuli see voodis meelde küll aga unustasin siis kellaaja .. mõtlesin siis et kui öösel pissile ärkan siis vaatan .. ja nii oligi poole viie aeg  sain siis kinnitust et täna kell 11.20 .  siis see teine süst ...  Läksin uuesti magama ja ärkasin selle peale et mees tõi kohvi mulle ... Selle peale ma ärkan kohe muidugi ..  Appi ehmatasin ära et kas magasin sisse .. ei maganud .. 

 Täna oli tugev hommikusöök 

 Võileib (must rukkileib margariiniga ) 

  salatilehtedega , kurgiviiludega tomativiiludega ja 1 viil vorsti  

Kohvi piimaga ja magustajaga  

 Kaerahelbepuder 2 dl linaseemnepulbriga  1/2 dl.  ja pohladega  supilusikatäis .. 

kui ma pudru valmis sain siis  oli selline tunne et ma ei jõua sööma hakata .. ja isu ei ole kohe üldse aga kell oli 9 ja  sõin korralikult kõik ära 

 Kui kaua jõuab inimene korralikult hommikusööki teha? mina ei usu et üle kolme päeva - minuga on just nii ...   et entusiasm korralikult hommikul süüa  kaob mõne päevaga või nädalaga .. Noh  proovime veel kord -äkki õnnestub 

 Siis oli veel aega sättida ja varsti läksingi auto peale .. Vihma sadas hall taevas ja  hall maa 

  Eero viis mind meie  vaktsineerimispunkti ja  tit tiri tii    punkt oligi kolinud teisele korrusele  ... oh jummel 

. Mina muidugi ütlesin kohe et mina sinna küll treppidest ei pääse ja siis öeldi et on lift   aga pikk koridor , Siis palusin et äkki saaks mind keegi viia ratastooliga  ...  ja nii oligi , Ratastool lükati ette ja mina istusin sisse  ja hästi mugav oli , minu lai tagumik mahtus ilusti sisse ära    .. ja siis astus ligi veel üks turvamees ja ütles et   teeme teile süsti siinsamas äta et ei peagi sõitma üles korrusele  ..  seal oli üks  punkt kus oli 2 med. õde  ja teine neist   jooksis teisele korrusele minu vaktsiini järele ja  tegi siis mulle selle süsti ära .. siis pidin veel 10 min ootama  

  







Noh kõik sujus hästi ja siis sõitsime koju ,Eero oli vahepeal käinud poes ja ostnud kala ja juurvilju  sügavkülmast  .. neid hea kerge teha  



kala oli 6,99  ja kaalus 768 g ja maksis  12,36  

 

ja kala  sabast, sarvedest, luudest ja peast  keetsin puljongi 
osa soolasin ja  osa tükeldasin ja panin karpidesse sügavkülma  




Nii palju sai ühest kalakesest  ... 
 aga kuna kell oli juba sealmaal ,et pidi hakkama tegema  lõunasööki ,  mis valmis siis poole 2  päeval
   mul oli eile ostetud kanafileetükid 300 gr karp , praadisin   ja jagasin 3ks ...    siis keetsin natuke juurvilju ja segasin kokku  lisasin karrit ja maitseaineid  ja   taldrikule veel salatilehti , minitomati ja  raejuustu .. 




                                                                               lisasin karrit 




                                    

 Magustoiduks  siis natuke jogurtit  ja pohli     

ei jõudnudki kõike süüa  kõht sai täis ...   

  Nüüd kella   17 aeg võiksin juua teed ...  . 

  ja  õhtul võiks veel  kanapuljongit  süüa 1 leivaga  , see oleks siis väga hea ... 


  olin nii väsinud et jäin kohe teleka ette magama  ..  

2 kommentaari:

  1. Mulle meeldib ka aeg-ajalt neist külmutatud viljadest nii suppi teha kui ka ühepajatoidu sisse lisada. Toidugurmaanid muidugi oigavad selle peale, aga mind see ei häiri ... pole ju vahet, kas olen ise tükeldanud ja külmutanud või ostan poest kellegi teise inimese kätega valmistatud juurviljasegu!
    Loodan, et püsime kõik (teie ja meie) ikka kenasti tervise juures. Sööme tervislikult ja kel vaja, võtab lisaks mõne vajaoleva mineraali või vitamiini lisaks!
    Jogurt ja pohlad .... hmm, mul on kapis keefir ja kaasal just pooleliolev pohlamoos... peab minemagi pätsama! Aitäh hea meeldetuletuse eest!

    VastaKustuta
  2. kulla Elina, aitäh et külastasid ja kommentaari jätsid .. nii meeldiv .. Jajah, kui ise ostad poest ja suurema koguse tükeldad, ehk tuleb odavam aga mul on kergem poest see pakikene osta ... Toidugurmaanid jah las oigavad , mina õnneks pole .. heheheh .. Oleme terved ! .

    VastaKustuta