Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

4. nov 2021

peaks korralikuks hakkama

  millal viimati kirjutasin ?

Ma ei ole kirjutanud oma sünnipäevast .
















Ma ei ole kirjutanud vaktsiinil käimisest  







Ma ei ole kirjutanud   lapselapse sünnist või ainult natuke vähe . 












Lapselaps sai 11 aastaseks  


go kartingi sõit sõpradega 

üllatuspidu teise vanaema juures 


üllatuskingitus 


 aitäh Nata ... 




Üüri tõstmisest 
Sellest peab ka kirjutama kuna   siiani maksime 820 eurot ja jaanuarist peame maksma 850   

 Raamatu läbilugemisest ...  Jane Jane , sa oled nii paljudel veel südames , oma perest rääkimata .. Kui hea raamat  kahe päevaga lugesin läbi   selle mille  Jane oli läbi elanud  mitu aastat enne seda  kui   läks taevariiki   .. 



Väsimusest 

 Iga päev kui ärkan,  olen palju väsinum, kui enne, ei jõua teha enam midagi  . 


  Kinos käimisest 

Käisime  sõbrannadega kinos ,vaatamas klassikokkutulek  3  . Väga  mõnus ja ajuvaba täiesti  .. 


 Täiesti  uskumatu et pole kirjutamiseks  üldse tahtmist olnud ja õnneks mul on   ainult mõned truud  jälgijad, kes huvi tunnevad  minu elu olu vastu. Ei tunnegi ennast sugugi  pahasti, et pole kirjutanud, vägisi kirjutada pole vist ka mõtet ..  

pole nagu kohustust ka, sest  keegi teine nagunii ei loe ...  ja ise tean ju omi asju  nagunii.  Asi on  aga selles, et natukese aja pärast unustan ju  selle, mis on olnud täna ja eile ja jäävad ainult  suuremad seiklused kui neidki enam on ..  Mul pole ju enam midagi erilist ... Kui hommikul  mehega ärkame siis tunnengi juba et  kõik on hästi ja kui  kodutööde ja askeldustega hakkama saan siis see on ka jumal tänatud ja  läheme rahus magama  .. 

 Ma  hakkan siis tasapisi siia  kirjutama sellest mis on jäänud kirjutamata  ..

 et mitte hakata  eraldi   pealkirjadega ennast vaevama  .  aga tänase arsti juures  käigu panen küll päris eraldi kirja 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar