Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. veebr 2021

Kes seekord võidu saab ?

 

1. poolfinaal / 18.02.2021

  vaatasin ka poolfinaali   esitusi  ja oli tore vaadata kuidas suurel laval laul kõlab kirjutan  arvamuse PS. taha 

1. Tanja: "Best Night Ever"




Lõbus laul pidutsemisest hullumiseni ,Tanka tantsib ilusasti .. 


PS. Kahjuks ei pääsenud finaali  , nii meenutab seda Poldarki naist   sellest seriaalist .. armas  küll  ... 


2. Hans Nayna: "One By One


 Poiss on pärit Mauritiuse saarelt Mauritius on saar India ookeanis, üks Maskareenidest. Pindala 1865 ruutkilomeetrit. Saar on mägine, kõrgus kuni 826 meetrit. Kuulub Mauritiusele.

Saarel elab umbes 1,2 miljonit inimest. Pealinn on Port Louis. Eestisse sattus seoses tutvumisega eestlannaga.  

PS Mulle meeldis hääl ja    pääses edasi ka . Palju õnne , võöras riigis läks nii hästi .  kahju et keelt ei viitsi õppida , aasta juba siin elanud aga sõnagi ei lausunud ... 

3. Wiiralt: "Tuuled"


laulul pole viga aga ei kõneta 

 edasi ei pääsenud ka  


4. Kea: "Hypnotized"

    Kea on Ketter Orav Kare Kauksi tütar  . Ilus pehme hääl .





PS vaatamata pisarapoetamisele  ikka edasi ei pääsenud .. laul mulle ei meeldinud ka  samuti liiga palju näitlemist ja pole seda  loomulikkust mida on tõesti  headel lauljatel olemas  


5. Andrei Zevakin & Pluuto: "Wingman"



lemmik

Siiani kuuldutest lemmikumaid,    meeldib väga 👍👍👍 ... hoian pöialt , nii asjalikud ja toredad poisid ja laulavad ilusasti, musikaalsed, ilusa tämbriga .. seda laulu kuulaks kohe mitu korda järjest ..


Andrei Zevakin & Pluuto "Wingman", Hooaeg: 1, Osa: 5 | Jupiter | ERR

 laulusõnad on siin

PS . Minu lemmikud  sellest poolfinaalist  pääsesid edasi  ..  poisid on nii loomulikud ja toredad .. 

6. Karl Killing: "Kiss Me"





 tavaline laul  ilus aga midagi  erilist ei leidnud  

PS. pääses finaali   ja tema laul meeldis ka  paljudele. 


7. Nika Marula: "Calm Down"






 


Nika tahab laulda ja kuulsaks saada , kirjutab ka ise laule, häbeneb ise oma videot mis täna terevisioonis näidati ..  lubas  teha paremini . 

 Ei pääsenud ..

8. Egert Milder: "Free Again"




 Sellest ei saanud aru miks Milder ise ei osale videos,  või loodab näitleja peale.  Imelik video  kus lauljat polegi peal, näitleja väga hea muidugi   ei tea kes ta on ? 

Matteo Caprioli on üks autoritest 

video

 Seekord oli ka Egertit näha  ja oli küll tantsusammud laulu saateks hästi selgeks õppinud ja mida kõike ei teinud laval, kükitas ja oli pikali ja hüppas ja kargas ja näitas käega   siiapoole sinnapoole  .. nägu oli ilmekas  vaata ei hing seest välja ei karga ..  ja sai edasi ka  ... 

9. Tuuli Rand: "Üks öö"






 ei pääsenud finaali  .   Kostüüm  oli küll ilus neoonroheline 


10. Koit Toome: "We Could Have Been Beautiful"

     





 Nii kõrgeid noote oskab  kaunilt ainult Koit Toome laulda . Ilus melanhoolne laul. Mälestused ...  video oli väga südamlik 

Kuid siiski ei saa ma und, mõeldes vaid, et me olnuks koos nii ilusad... See oli ainult hetkeks.  Nii puhas ja katki ei osanud isegi arvata, et see nii kaugele jõuab... me olime piisavalt nutikad, et leida seepiisavalt rumal, et minna lasta... Liina Orlova oli videol see  vanem naine 

PS , no loomulikult , kes siis veel kui mitte Koit ... ikka pääses finaali  ja laul oli ka võimas , esitus hea  

 Kristin Kalnapenk: "Find A Way"






  PS   poolfinaalist ei jäänud  Kristinist  meelde mitte midagi , äkki oli see kellel olid mingid narmad näo ees  .. ainuke asi mis jäi meelde .  Kaarte ka vist pani ... 

12. Ivo Linna, Robert Linna, Supernova: "Ma olen siin"








 PS . see oleks olnud küll   imelik kui need kaks Linna   poleks edasi saanud, laul ei olnud ju midagi   erilist, aga erilised on  need kaks Linna 

 ja peavad ju finaalis olema ka  sellised esitajad kes eurovisioonile oma lauluga  ei pääse nagunii , neid on siis sealt kerge  välja hääletada . 


2. poolfinaal / 20.02.2021

 

1. Sissi: "Time"

 Sissi  sai finaali viimasena.  Aga   see oli ka selge, et ta sinna saab , ta on tubli. Meenutab   Angela Davist



2. Gram-Of-Fun: "Lost In A Dance"  

video

 


Kui üks inimene võib olla nii antipaatne - siis sinna ei saa midagi parata . See  on nii . Ma olen  vaadanud seda Kristelit  telekast  ja iga kord on ta nii  imelikult käitunud ,no ma saan aru ,et inimene on hüperaktiivne,   aga ta ei sobi üldse laulma , või siis mina ei taha teha vaadata üldse .  Laulab ka noodi kõrvalt ja see  kurja nõia näoilme onhirmutav .... kohe läheb luua seljas lendu  

 Tuli meelde   Silvi Vrait , tema ka ei olnud iludus, aga ta vähemalt laulis nii hästi . Ja käitus  viisakalt ja tagasihoidlikult. Kui midagi rääkis siis oli asjalik . Aga   see K 

3. Kadri Voorand: "Energy"

video

 Kadri laulud ja laulmine on nii omapärane et minule  miskipärast ei meeldi ,  on küll väga andekas ja  kift aga ma ei tahaks teda kuulata ..  

 Ja nüüd peale poolfinaali  mida rohkem ma teda kuulan seda  rohkem meeldib  see  energia laul .  see on selge et sellise häälega naisi  on vähe , ja polegi  vähemalt siin Eestis , Väga omapärane hääl ja kindlasti kui tema pääseks eurovisioonile nii ta üllataks meeldivalt kindlasti aga ma ei saa ju temale pöialt hoida kuna mulle ikkagi meeldib Uku. 

4. Helen: "Nii kõrgele"

Helen Randmets  .. video

      kas see on laul või erootiline tantsusede ? ei meeldi kohe        üldse see suleline  . Eputab rohkem kui laulab . sõnad ka           "mu poole sa, su poole ma  ..." 

 Peale poolfinaali veelgi enam  ei meeldi , Ei meeldi eputavad inimesed ,  ja need kes oma kleidisaba  liiga lehvitavad ja demonstreevivad alakeha, unustas vist et on Eesti laulu võistlusel mitte kulturismi  üritusel, esitus oli muidugi tagasihoidlikum kui videos-  eks on  saanud tagasisidet .  No peaasi et tema mehele meeldis  , Edas ei saanud loomulikult .   murtud tiivaga  


5. Redel: "Tartu"

         video      Väga meeldis, nii nagu paljudele ja nii  energiline ja  meeldejääv, energiline esitus ja ajuvaba  . Ainuke mis kohe meelde jääb ja loob hea tuju , Ei mingit kunstilist ega meloodilist väärtust, aga meeldib ja kõik ... enne kuulan seda .

6. Rahel: "Sunday Night"

          Rahel Ollisaar video

         pole laulu moodi . aga Rahel oli  poolfinaalis parem kui videol  Hääl on meeldiv   ... 

7. Uku Haasma: "Kaos"   Autorid:   Uku  Haasma, Henri Eerik Tammai, Rudolf Toltsberg  Video Renat Tikhonov

      video

väga kift video ,kift poiss , isa Kukerpillides akordionimees , poiss musikaalsest perest ... 

8.      Heleza "6"    video       

 ilus kleit 

9 Uku Suviste: "The Lucky One"





Ukule peab pöialt hoidma , ilma igasuguse vaidlemiseta palun tema saata eurovisioonile ,kuigi seal pole see aasta publikut ja pole see , nii kahju et Korona rikkus UKU  ilusa unelma ... 

Laul on nii sarnane  eelmise aasta lauluga ,  ja Lazarevi lauluga  paar aastat tagasi 


10. Alabama Watchdog: "Alabama Watchdog"

laulu video


11. Jüri Pootsmann: "Magus melanhoolia"

laulu video

 pääses edasi 

12. Suured Tüdrukud: "Heaven's Not That Far Tonight"

video siin

 ägedasti  laulavad , tublid .  Said  edasi  finaali 

kõik laulusõnad siin


Kõik lood:
12. novembril avaldatud poolfinalistid tähestikulises järjekorras:
"6": esitaja Heleza
Loo autorid Karl Killing, Helena Põldmaa
"Alabama Watchdog": esitaja Alabama Watchdog
Loo autor Ken Einberg
"Best Night Ever": esitaja Tanja
Loo autorid Timo Vendt, Tanja Mihhailova-Saar, Mihkel Mattisen
"Energy": esitaja Kadri Voorand
Loo autor Kadri Voorand
"Find A Way": esitaja Kristin Kalnapenk
Loo autorid Kristin Kalnapenk, Hannes Agur Vellend
"Free Again": esitaja Egert Milder
Loo autorid Kaspar Kalluste, Matteo Capreoli, Egert Milder
"Heaven's Not That Far Tonight": esitaja Suured tüdrukud
Loo autorid Koit Toome, Gevin Niglas, Karl Killing
"Kaos": esitaja Uku Haasma
Loo autorid Uku Haasma, Henri Erik Tammai, Rudolf Toltsberg
"Kiss Me": esitaja Karl Killing
Loo autor Karl Killing
"Ma olen siin": esitaja Ivo Linna, Robert Linna, Supernova
Loo autorid Rainer Michelson, Robert Linna
"Sunday Night": esitaja Rahel
Loo autorid Rahel Ollisaar, Frederik Küüts
"Time": esitaja Sissi
Loo autorid Sissi Nylia Benita, Andrei Zevakin, Kelly Tulvik
11. novembril avaldatud 12 poolfinalisti tähestikulises järjekorras:
"Calm down": esitaja Nika Marula
Loo autorid Andrei Zevakin, Nika Marula, Daniil Kotilevits
"Hypnotized": esitaja Kéa
Loo autorid Ketter Orav, Sander Sadam, Alvar Antson
"Lost In A Dance": esitaja Gram-Of-Fun
Loo autorid Martin Kuut, Kristel Aaslaid, Raul Ojamaa, Kostja Tsõbulevski, Mikk Simson
"Magus melanhoolia": esitaja Jüri Pootsmann
Loo autorid Jüri Pootsmann, Joonas Mattias Sarapuu, Jana Hallas, Aleksi Liski
"Nii kõrgele": esitaja Helen
Loo autorid Rob Montes, Jason Hunter, Renae Rain, Helen Randmets
"One By One": esitaja Hans Nayna
Loo autorid Vahur Valgmaa, Hans Nayna
"Tartu": esitaja REDEL
Loo autorid Kristjan Oden, Indrek Vaheoja
"The Lucky One": esitaja Uku Suviste
Loo autorid Uku Suviste, Sharon Vaughn
"Tuuled": esitaja WIIRALT
Loo autorid Pat Lyons, Martin Saaremägi
"We Could Have Been Beautiful": esitaja Koit Toome
Loo autorid Joonas Parkkonen, Koit Toome, Peppina Pällijeff
"Wingman": esitaja Andrei Zevakin & Pluuto
Loo autorid Andrei Zevakin, Henry Orlov
"Üks öö": esitaja Tuuli Rand
Loo autorid Gevin Niglas, Kristel Aaslaid, Tuuli Rand



uku laul eestikeelsed sõnad

Tõlge

See Õnnelik

Mõtlen, kas kunagi käis sul peast läbi, Et see, mis meil oli, oli tõesti uskumatu Ületamatu, ime

Miks sa pidid selle rikkuma Miks pidid tegema tegema murdmatu, Lõhkumatu päästmatuks

Nüüd on hilja ristata sõrmi Olen täiesti ärkvel ning mitte unistaja

Vihkan seda, kuid tundub, et unistused ei täitu iial

Üürikese olid saatused meiega Miks küll pidid nad meie vastu pöörama

Võiksin öelda soovi, kuid sest pole kasu

Ma tunnen Kuigi olen tuim Muutus, mis tuleb Teeb kellegile haiget

Ma näenSeekord ei ole see mina  Vast ehk     Olen see õnnelik

Mul pole vaja kristallkuuli, et mulle näidata

Kallis see on selge, et sa ei tunne mind Mis puutub sinuses, siis on mul parem olla üksi

Mul pole vaja kristallkuuli, et panna mind Mõistma, et kui jään, sa murrad mu

Iga mark ütleb, et pean olema läinud Pean olema läinud

Arvan, et minu kohal oli pilv See pidi olema minu süü, et ta vaid kallas vihma

Alles nüüd ma mõistsin Kui oleks olnud julgust hüvasti jätta Näeksin selgemat ilma enda kohal

Ilmateade lubaks Päikest pigem

Mul pole vaja kristallkuuli, et mulle näidata

Ma tunnen Kuigi olen tuim  Muutus, mis tuleb Teeb kellegile haiget

Ma näen Seekord ei ole see mina Vast ehk  Olen see õnnelik

 Mul pole vaja kristallkuuli, et mulle näidata

3 kommentaari:

  1. "Eesti laul" ei ole ammu enam Eesti laul ... kahjuks!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. nii ongi, Elina. Võiks ollagi nii, et EESTI laul oleks EESTIKEELNE ja eurovisiooniks võik võiks olla omaette konkurss .. kus siis võivad kõik maailma inimesed osaleda meie eestit esindama .. Lauragi läks Soome poolele . mis mõttega ? Soomlastele ei meeldi võõrad esinejad . Ei löö kohe mitte millegiga läbi kahjuks , ei hääle ei liigutuste ega kehavormidega ...

      Kustuta
    2. Laura jäigi viimaseks oma 6 punktiga kui esimene koht sai 500

      Kustuta