Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

24. jaan 2020

Uku Suviste - What Love Is

 Kätte on jõudnud aeg saata  Uku  esindama  meie EESTIT  Eurovisioonile .





 Kallid sõbrad , uus eurovisioon on alanud , või siis ettevalmistus  selleks .
Minul on   juba oma lemmik olemas ja hoian lõpuni pöialt .
 Ka eelmine aasta olin tema võidus kindel.
   Kes teie lemmikud on?
Autorid: Uku Suviste, Sharon Vaugh
Sharon  on Rootsis elav  ameerikast pärit  helilooja ja laulude autor tema laulud on ennegi kõlanud eurovisioonil  , Sergei Lasarev sai 3 koha  tema lauluga Karje  ja    Rootsi laulja Måns Zelmerlöf  võitis eurovisiooni   tema lauluga  Braver on the Outside 




What Love Is
How mysterious this life can be
Full of beautiful surprises
I never really knew the man I thought was me

Dreams that I believed
Convinced my destiny
I was meant to be alone

But how can you know how a star looks
If you've never looked at the sky
I couldn't have told you what blue is
Till I looked into your eyes,
Or how soft the feel of a cloud is
'Till I was touching your skin
The world is a wonder of wonders I'd never seen

  Ref .I never imagined the power
I never imagined the need
I never imagined what love is
now love is all I dream
How wonderful was the awakening
Now everything is the sunrise
Painted in sounds of your breathing
Colored by your signs
I never knew
what it was to - love


Much too sensible too reasonable
Ever to believe in miracles
But now you've come to me
Changed my destiny
I'll never be alone

  Ref. I never imagined the power


 Ref  I never imagined the power
  Ref  .I never imagined the power
I never knew  what it was to - love

Mida tähendab armastada
Kui müstiline võib olla elu Täis ilu ja üllatusi
Ma kunagi päriselt ei tundnud meest, kelleks arvasin end olevat
Unistused millesse uskusin Veensid mu saatust
Olin määratud olema üksi

Kui kuidas sa tead, millised on tähed Kui sa pole taevasse vaadanud
Ma ei oleks teadnud sinise värvi tähendust Kuni vaatasin sulle silma
Või tundnud pilvede pehmust Kuni puudutasin su nahka
Maailm on imede ime, mida poleks eal näinud

REF  Ma ei oleks kunagi osanud kujutleda jõudu
Poleks osanud kujutleda vajadust Ei oleks kunagi ettekujutanud, mis on armastus
Nüüd unistan vaid armastusest Kui hiilgav oli ärkamine
Nüüd kõikjal päikesetõusu näen Maalitud su hingamise kõlast
Värvitud su ohkest Me varem ei teadnud Mida tähendab armastada


Liialt kainelt mõtlev, liialt praktiline Uskumata eal imedesse
Kuid nüüd sattusid mu teele Muutsid mu teed Enam ei ole eal üksi

Ma ei oleks kunagi osanud kujutleda jõudu...
Ma ei oleks kunagi osanud kujutleda jõudu...

Ma ei oleks kunagi osanud kujutleda jõudu...
Me varem ei teadnud
Mida tähendab armastada
siit sain laulusõnad : 
https://menu.err.ee/1007930/uku-suviste-what-love-is

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar