Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. jaan 2020

Hea abiline

 Täna oli  mul abiks Anneli tütar Helena . Nimelt pesin ära kardinad ja Helena tuli appi neid üles panema .  
     See oli nii  armas, et ta pakkus mulle ise ennast appi. Ja mina ei hakanud kedagi teist paluma ka .   Kardinad said ilusti üles ja tõesti kohe teine lõhn toas …  Need kardinad  mis ma pesin ära olid ees olnud 5 aastat ja 5 aasta tolm sinna kogunenud ..  Nii hea meel, et sai nii suur töö tehtud.





Maa on täiesti roheline -  veel ilusam roheline, kui suvel, kui päikese käes tundub nagu natuke kuivanud ja tuhm see rohu värv . Nüüd on lausa kirgas roheline  ..  Ega muidu ju ei saa aru et kliima soojeneb, aga see, et keset jaanuari on täiesti  roheline muru  väljas  ja lilled õitsevad  , see paneb imestama ja uskuma .. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar