Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

6. okt 2019

Juhuslik üllatus ...


Õpetajate päev on tähtpäev, mis on ellu kutsutud õpetaja ameti väärtustamiseks, s.o elukutsega seotud probleemidele ja saavutustele tähelepanu pööramiseks.





 Täna siis  loen Naistelehte ja   tuli ette artikkel Reet Linnast . Just üks päev mõtlesin, et  Prillitoosi saadet ootasin  kuidagi  rohkem, kui seda  spordisaadet mida ta tegi nüüd viimaks   ja näidati Prillitoosi  saate asemel …
 Mulle isiklikult ei meeldinud …. see on muidugi maitse küsimus, aga seda saadet oleks võinud teha näiteks  Vahur Kersna, sest  ta oskab esitada huvitavamaid  küsimusi ja kuulata rohkem ja tähelepanelikumalt  .  Või sportlik Anu Välba  .  See et üldse nendest inimestest juttu tehti -on väga väga  positiivne ja vajalik …
  Nad on nii suure töö ära teinud ja neid põhimõtteliselt ei tuntagi …. spordirahvas jah tunneb … aga tavaline inimene?
 Marko Martinit tunneb ju igaüks . Nii laps kui vanamoor …  See saade küll minu arust kedagi 10 korda kuulsamaks ei teinud  nagu ütleks Pantalone …. ehk siis Nüganen .😃😃😃😃😃😃😃😃
  See polnud ka eesmärk ,  eesmärk oli nad varjust välja tuua  …

  siit vaata
  Ma panin tähele et ei oska kuulata oma vestluskaaslast   …

See selleks, aga edasi loen kuidas ajakirjanik Helina  ( oli lasteaias  Tallinnas minu rühmas aastatel  1975- 1977 .
Mäletan seda tüdrukutirtsu väga hästi  . Ja tema  intervjueeris Reet Linnat ja  muu seas mainis et  mäletab lapsepõlvest kuidas kasvataja õpetas kogu rühmae Jambolaija laulu selgeks . sõnad on teinud Reet Linna . hheh
 Tundsin ennast kohe   ära .. ❤❤❤❤❤❤❤❤
Veel oli" Vanaisa kell"
mida terve rühm meil laulis …
siit 
 Sain Helina ka FB s  ühendust ja sain kinnituse et ikka olin mina  .. oi mul nii hea meel . Mul on ikka vedanud .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar