Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. okt 2019

Õpetajate päeva gaalal

Minu armas endine pinginaaber  aastatel 1969- 1971

 oli ka nomineeritute seal . Oi ma olen nii uhke tema üle . Nii tubli
  

Täna helistasin ka oma  endisele klassijuhatajale ja õnnitlesin teda  .
Küsisin kas ta on Virvest kuulnud .  ja ka tema oli telekast vaadanud  .. 
Ütles et nii soe tunne oli tulnud kui nägi ..   
Minu armas õpetaja saab järgmine kuu 91 aastaseks .. 


siin on minu klassijuhataja  a 1971 

mina Virve 5 klassis 


link   mina virve

Virve Õunapuu


Hageri muuseum


Hageri muuseumi juhataja Virve Õunapuu leiab alati aja, et tutvustada õpilastele kodukanti ja rääkida põnevaid lugusid ajaloost. Ta kutsub noori kuulama, lummab neid ja paneb nad mõtlema – nii saab kodukant lastele omaks. Virve juhatab õpilaste väljasõite Hageri kirikusse, Mäeküla palvemajja ja teiste kihelkonna vaatamisväärsuste juurde. Lisaks korraldab ta metsas kohapärimustega matkasid, lastele tunde Hageri muuseumis ja mõisakultuuri programme Sutlema mõisas. Virve pani kokku ka tänavuse näituse „Emakeelse hariduse rännakud Hageris“, millega tähistati 110 aasta möödumist kihelkonnakooli asutamisest.

Virve on andnud oma panuse 20 kilomeetrit pika virtuaalse avastusraja loomisse, mis tutvustab Kohila-Hageri-Sutlema ja Aandu piirkonna loodus- ja ajaloolisi objekte. Ta on koos Hageri Haridusseltsiga kihelkonnapäevade korraldamise eestvedaja, kaasates sinna ka valla noortekeskusi ja koole. Kihelkonnapäevad on olulised, et hoida meeles möödunut, aga näidata ühtlasi ka kogukonna elujõulisust ning kestmist.

Virve algatas Kohila valla kodukandiaabitsa traditsiooni. Sügiseti saavad Kohila valla 2. klassi õpilased kingituseks ainulaadse aabitsa, mille igal leheküljel üks täht ja selle tähega seonduv tekst Kohila valla kohta. Tema koostatud on lauamäng „Aarete jaht“ kohapärimuslike lugudega.



 Vot selline pinginaaber . Selle aasta augustis käis ta mul külas töi head Eesti kraami ja külastas meie kirbukaid .   Temaga koos tulid ka Piret ja Priit . maailma toredamad  külalised



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar