Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

10. märts 2018

Ujumismütsikese õmblemine

Mina jälle" käsitööline " käsitöölainel nagu öeldakse .   
ÕMBLESIN UUE SUUUUUURE  SAUNARÄTIKU    mille sisse ennast hea mässida peale  pesemist ujulas ja siis jäi riiet üle  ja õmblesin sellest riidest ka ujumismütsi kuna mu pea on hirmus arg ja külmetab alati ujulas ..     Kummimütsi ma ei taha ja riidest mütsid mis poes saada- on kõik nii tillukesed ja 40 €  maksvad siis parem teen ise ... sellise mis mulle sobib ja meeldib  Peaasi et juuksed alla ära mahuvad ja ei tilbenda kloorivees ...  . Kui mütsi valmis sain siis kargas pähe idee et vaja kaunistada ka ja siis otsisin selliseid siniseid nööbikesi ja õmblesin need külge  ja tuli igavene vahva müts  ... 

2 kommentaari:

  1. Väga nunnu. :D Ma pole selle peale tulnudki. Jõudsin ka just natuke aega tagasi ujulast koju. Kummist mütsi mina ka ei armasta. Mu juuksed on liiga pikad ja paksud, müts surub kõik kokku ning on ebamugav. Ma panen lihtsalt pealaele kokku.Püüan ikka ujuda nii, et pea märjaks ei saaks, aga ega see alati ei õnnestu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. aitäh külaskäigu eest minu juurde ... jah ma vaatan, et praegu on paljudel mütsid peas, enne ei olnud nii, mina ka ei taha pead märjaks teha. BRRR

      Kustuta