Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

2. märts 2018

Poeskäik

Leppisime ükspäev kokku jälle Helgiga, et  kuna Eero veel nii nõrk ja pole väljas käinud ja poodi ei saa  siis käime koos  Lidli poes ja kuna  külmkapp nii tühi  ja  lihtsalt  peab minema . Tahtsin juba isegi üksinda ära käia suurest hädast    aga kuna Helgi küsis, et kas   Eero ikka jaksab  juba minna siis     arvasin et las kosub ikka veel. Leppisime nii kokku et  mina söidan oma  invataksoteenusega poeni ja siis  Helgi  aitab poes asjad käru peale ja kassast läbi ja   mina ootan pingi peal ja  siis viib mind ka koju . Ma alul planeerisin et   tulen taksoga ka tagasi aga siis peale poeskäiku läks nii  kiiresti et unustasin isegi ...  Nii et siis kella 11 ajal pidime kokku saama poes .  Mina tellisin takso ja oligi naisterahvas seekord  taksojuht ja tore tee peal juttu ajada . Jõudsime Helgiga just samal ajal poe ette . Helgi tundis taksojuhti ja  võttis ise kepid   tagant autost nii et taksojuht ei pidanudki välja tulema ... Läksime poodi .  Läksin alul ise ka kaasa  ja nimekiri oli pikk ..  Esimese rea tegin kaasa siis läksin välja  pingi peale istuma ja ootama Helgit .
 Päike paistis oli ilus ilm ja  oli hea vaadata inimesi rõõmsalt ostmas . Ei olnud suuri järjekordi ega trügimist .. oli üks ja vahepeal isegi kolm kassat lahti aga põhiliselt üksainus kuna rahvast polnud palju .   Ootasin siis  Helgit ja varsti ta saabuski järjekorda , pistis asjad   kassalindile ja mina tõusin ja läksin oma kaardikesega maksma  .  Maksin 62 € ...
 Helgi pani asjad kotti  ja  viis autosse ..  Siis sõitis autoga ukse ette ja mina kargasin peale ...
Helgi küsis  : Kas tead mis üks naine mulle  praegu ütles?
Mina : Oi . ei tea , ütle ruttu , kas midagi head?
 Helgi pani  kepid taha pagasnikusse ja tuli  autosse  .
  Noh  mis ta sulle ütles ?
Helgi : Küsis kas teil ongi nii hea  teenindamine nüüd?
 See tähendab et  Helgi tuttav naine nägi kuidas  poes  Helgi otsis mulle  kaupa ja  nii edasi ja arvas et ta teeb seda  kliendile....
Helgi : Ma vastasin et ei ole nii hea teenindus  vaid aitab sõbrannat ...
Vat siis inimesed on tähelepanelikud ja  muidugi- kui  taksojuht poest kaubad koju tooks oleks päris kommunism juba käes hehhh
  No see   panigi mõtlema, et miks ei võiks selline teenus olla?

  Kirjutad üles mis vaja ja tuuakse koju kätte just invaliididele ja vanuritele ja haigetele kes ise ei saa hakkama . ega siis ei saa   päris   näljasena kodus haige olla ...
 On olemas muidugi kodune abi kust saab seda teenust vist isegi osta aga ma ei ole veel seda  uurinud ..    Vanuritel on see olemas, aga   ega vist haigete peale see ei laiene ??? Noh kui juba päris invaliid oled siis  ehk saadetakse sind kusagile hooldekodusse kus pole vaja poes käia vaid  valmis söök ja jook tuuakse sulle tuppa ära ...   Aga ma pean seda hakkama uurima, sest ega see  haigus pole esimene ega viimane. Niikaua, kuni mul on Eero olemas   pole häda midagi kuni ta veel ka terve on aga tema ju ka juba saab paari päeva pärast 69 ... ja kaugel see 70 ndki on ... Oh jeesus küll .....  Selline see elu on ..
No nii arutasime siis seda asja Helgiga kui  kodu poole sõitsime .. Et kui palju võiks see  maksta    see teenus . ja kui mitu korda kuus või nädalas  võiks  seda tellida ..
 Lõpuks helistasin  Eerole et tuleks appi kotte tassima . Kuna mul ka võtit  polnud  kaasas siis pidin veel ukse taga ootamagi ..
  Lubasin  Helgile järgmine kord välja teha  tänutäheks, sest ma ei   saanud maksta talle raha,  kuna ta poleks seda  lihtsalt vastu võtnud  . Shokolaadi ka ei tahtnud osta kuna magusat me ei söö .    Lilli ka ei tahtnud sealt poest hakata ostma, kuna ta läks kohe otse edasi  tööle ja lillekimp oleks vedelema jäänud. Ja oli nii külm ilm ka  et   Aga    lillekimbu ta saab kindlasti  ja veel midagi head .. Küll ma välja mõtlen .. Olen nii tänulik ..    Oli kohe kodus nii hea jälle külmkappi sisse vaadata kui seal nii üht kui teist leidus ...

 
 heh.... pilt on netist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar