Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. juuni 2017

Ei saa aru - küll on karu .

 Oeh , eile sain minijalt 800 pilti  sitsiilia ja Rooma reisist ..kus nad käisid eelmisel kuul .. Oli nii hea vaadata . nii huvitav ... ja kõige huvitavam et mitte midagi aru ei saa mida lapselaps pajatab ..
 See on nii julm, aga midagi pole teha .
Lapselaps  ise  räägib kõige meelsamini inglise keeles, aga siis järgnevalt rootsi keeles ja alles siis  eesti keeles..
Mille eest ma olen selle karistuse ära teeninud ... ma ei tea .. aga ma saan aru, et kui nad elavad ikkagi Rootsis- siis suhtlemine käib selles keeles kus elatakse, lasteaias  või eelkoolis on ka põhiliselt inglise keel ja rootsi keel .. mis mul ikka nuriseda .  Parem hakata õppima keelt, et saaks oma armsa lapselapsega suhelda .  Õpingi juba vaikselt vahelduva eduga, aga kui mina temalt midagi inglise keeles küsin, siis ma ei saa ikkagi aru mida ta vastab ...
Ja eesti keeles ta suhelda ei soovi ... .  vot selline on minu kurb elu

.











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar