Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

11. veebr 2017

Elina , mine ja võida

Lõpuks valisin  oma lemmiku välja ja alustasin sõnade päheõppimist (tuupimist ) olen iga aasta seda teinud - eurovisioonil  kõlav laul PEAB ju  ometi igaühel peas olema, see on ju valitud rahva poolt  ja kogu rahvas nüüd õppima - kuigi ta polegi veel valitud hehheeh aga ma loodan ,  aga mulle on ta kõikidest kõige meeldejäävam - , teistest lauludest ei jäänud isegi meloodiat meelde, sõnadest rääkimata .
Soome valitud laul  mida laulab  Leena Tirronen  ( laulab nime all Norma John)  . Seda laulu ma kõige vähem kahtlustasin, et see võidab .. Arvasin, et see laul" Blackbird " jääb üleüldse viimaseks .. Laulja meenutas mulle  kohe  eesti kunagist  Tv saatejuhti  Merle  Randmaa Aru .61 aastaselt. ,aga see laul jah võitis  millegipärast välismaise zhürii punktid ja ma ka kahtlustan ka millepärast . S e e p ä r a s t . et Soomel oli see aasta mitu mitu päris hea shouga head  lugu, mis oleks kindlasti kõlvanud eurovisioonile saatmiseks, aga ega siis teised maad ei anna punkte sellele kes on hea, et see siis neid võidaks eurovisioonil , valiti ikka kõige hullem, et ta mitte ei saaks ühtki punkti pärast  sealsamas eurovisioonil .. vot milles on lugu ...  soome rahvas aga  valis  hoopis teise loo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar