Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. veebr 2017

Asjaajamist taas üle pea

Helistasin sotsiaalkindlustusametisse täna hommikul ja palusin saata  eelmise aasta saadud tulu ja mahaarvatud tulumaksu  kohta tõendi . ´Nii meeldiv   hääl telefonis ja vastutulelik ja sõbralik vastas et muidugi saadab , võttis mu andmed ja seega see asi siis korras .. No küll on hea, et saab asju ajada telefoni teel ... 
Eile tõi aga  mees tõendi meie  rahvastiku registri osakonnast  et ma olen elus ja selle pean saatma nüüd hiljemalt 1 märtsiks eestisse sotsiaalkindlustusametisse Lembitu 12 . 
See asi siis ka on  ümbrikus ja saadan täna ära , See asi ka korras .
Nüüd jääb veel ajada need tuludeklaratsiooni paberid ja pärida tagasi  ülearu mahavõetud tulumaks . Ja selleks on vaja t ä i t a   väga mitu paberit saata eestisse ja soome ... Selle saja euro pärast mis ma sealt tagasi saan nii palju värki särki ... Aga kuna asjaajamine on tegelt päris ajusid ragistama panev asi, siis mulle meeldib seda teha  ja ei jäta seda laiskusest tegemata ega ka  sellepärast et ei saa hakkama - saan hakkama ja kuidas veel . Ma parem  kingin selle raha lapselapsele kui kellegile võõrale , tundmatule . Pole ju veel keegi selle peale tulnud, et  tagasinõudmata raha võiks minna kuhugi lastekodule või vaesust kannatavale perele,ei-  ikka Eesti riigile jääb see raha ja isandatele bensarahadeks või veel hullem milleksi muuks isiklikuks ...   Neid eesti inimesi on siin tohutult, kes ei viitsi selle viletsa saja € pärast ennast vaevata .   

1 kommentaar:

  1. Tõesti palju tegemist ja sehkendamist, aga ilmselt oled sellega juba harjunud, sest see su igaaastane töö. Raha kulub ikka ära ja milleks seda siis niisama jätta. Meil siin palju lihtsam. Kõik on valmis tehtud. Tuleb ainult ära kinnitada.
    esimestel päevadel küll suur ülekoormus ja peab mitu korda proovima. mul ei läinud kontonumber 7 korda läbi ja kogu aeg tuli kiri, et sisesta õige. Olin ka valmis juba käega lööma, sest mõtlesin, et kust kohast ma siis seda teist kontonumbrit võtan, aga kaheksandal korral läks viimaks läbi ja nüüd on ainult oodata millal kontole kantakse.

    VastaKustuta