Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. jaan 2017

Murphy seadus

 Eile siis järjekordne pauk
 Nimelt elektripliit läks läbi ..
Täna helistasin hommikul töömehele ja tulid hommikupoole vaatama .. Pliit ikka ei andnud endast elumärki ... torgiti ja torgiti teda igasugu kruvikeerajatega ja kontrolliti kas vooli on või voolu pole - ei olnud ...
Lubati mõelda - ( see on nii soome moodi)   mida teha
 ja eks näis kaua mõtlevad enne kui pliidi välja vahetavad Eks ma siis annan teada
 On ikka  tõsi see ütlemine et kui midagi hakkab juba nihu minema  siis muudkui läheb ja läheb ja ei peatu ..

1 kommentaar:

  1. Kui minul midagi katki hakkab minema, siis on ikka 3 asja väikeste vahedega.2 on alati suurt ja kolmas väikesem.Praegu on mul küll kõik kodumasinad päris uued, aga olen oma kogemuste põhjal jõudnud järeldusele, et parandada ei tasu kui just pole mingi eriti väike viga. Parandamine kipub ikka kallimaks minema kui uue ostmine ja kui kauaks seda siis jätkub on iseküsimus.

    VastaKustuta