Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

19. jaan 2017

Köögivaip Sotka poest

 Nii tahtsin  kööki uut vaipa ,





vana oli kirbukast ostetud ja ei ole  enam meele järgi kuna mustika plekk mis välja ei tulegi on paha koha peal ..
Ja nüüd  tahtsin osta sellise kirjadega vaiba ja hea puhastada , heast materjalist .   Mulle meeldivad ka sellised telgedel kootud vaibad . ja mul on kaks tükki selliseid ,pikad ja heade värvidega, pesta on neid raske, aga olen mitmeid aastaid neid pesnud ja kuivatanud õues- kui on eriti palavad ilmad .  Ja siis on veel eriti raske pesta -kui ilma on ka palav aga pesen alati saunas -seal on hea pikk pink kus peale siis saab laotada ja siis suure juureharjaga nühkida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar