Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. nov 2016

Hambaarst


Käisin eile hambaarsti juures ... sama mees oli kes aprilliski  kui ma käisin oli . Nii tore muhe mees .. Mäletas ka kohe mind , vist et ma siis ka pabistasin . Väga jutukas ja  huumorimeelne mees , kui tänaval selline vastu tuleks ei arvaks küll kohe ära, et on hambaarst .  Paistab nii tavalise soomlase moodi . Mul on kunagi ammu tehtud hambaarsti juures niipalju haiget, et ma sellepärast kardan ja muidugi kui kardan, siis sisendan endale, et  see on jube, aga tegelikult polegi nii jube, kui midagi hullemat ei tehta . Plommi panemine pole üldsegi valus ....  
Siin esimese pildi peal ma istun ja pabistan .. teine pilt on juba rõõmsama näoga ...

.. heheheh


rahvast pole näha, elavat järjekorda siin ei näe naljalt, kõigil oma aeg ette nähtud ja  kõik tulevad õigeks ajaks ..

ilusat mööblit on koridor täis ...

Küll oli hea kui sealt minema sai, koduteel tuli kohe laulutuju ... trillallaa trallallaa.
Käisime veel mitmes poes ja kui koju saime siis oli juba päris pime ...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar