Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. okt 2016

Veel sokkidest


Üks mu hea sõbranna töötab sellises uhkes lõngapoes , Tema on ka osav kuduja ja  koob sokke, et teenida leivakõrvast.
Sokid on Soomes hirmus kallid  aga kui arvestades seda kui kaua nad vastu peavad, siis tasub see ära .
No kui isegi minu ema kootud sokid, mis ma Eestist kaasa võtsin ( sest arvasin et ka Soomes on põrandad külmad ) need on vastu pidanud juba peaaegu 17 aastat .
Ma olen neid küll nõelunud ja parandanud  ja ka siis, kui ema siin on külas käinud, on ta  neid nõelunud ja parandanud, aga ei ole veel ikka sellises konsistensis, et neid tasuks ära visata ...
Jah , olen ise ka sokke kudunud, aga ema sokkidega neid ei saa võrrelda sest ema sokid on palju soojemad .
Ämma käest olen ka saanud kingituseks paar paari ja nüüd minu armas sõber Heldikene saatis mulle Eestist kastitäie sokke . Tegelikult ma  nägin facebooki lehel Heldi kootud sinimustvalgeid isamaalisi sokke ja need mulle väga meeldisid ja tahtsin, et ta teeks mulle  sellised- mitte kandmiseks aga niisama  kasvõi pidupäeval jalga panemiseks  Aga meie eesti inimese lahkus on ju piiritu - tema arvaski, et saadab kohe kastiga . Aitäh armas Heldike ! 
  Nii et  peaks olema sokkidega kriis läbi( mida pole olnudki) .. aga tahan ise ka kududa ja nüüd sain valmis ...

♥♥♥


ka sõbranna tütre pisi -beebile sokid ... kindlasti tal neid vaja ei lähe ja sõbranna  oskab ise palju ilusamaid teha aga  tahtsin nii teha. Nii armsad tulid ... minu arust küll armsad ♥♥♥
.                                                                            ♥♥♥
No siis oli ju  piinlik et oma lapselapsele pole veel kudunud ja kohe hoogsalt tööle ja tulemuseks kollased sokikesed kollase mütsi juurde

  Nüüd kirjutan  aga sellest kui õnnelik ma olin kui sain vastukaja oma sokikestele ja isegi pandi pisipõnnile jalga ja siis veel  tehti ka pilti . See tõi mulle pisara silma.   See oli  väga väga ilus üllatus mulle . Aitäh ...
Pisikese jalad on soojas


2 kommentaari:

  1. Lõngapoodidega on nii, et .... parem on neist kaarega mööda käia, aga no ei saa ju! Ja mitmeski kaubanduskeskuses on poed ja isegi suuremates poodides riiulid nii kavalasti sätitud, et ikka lausa pead märkama ahvatlevaid lõngatokke ja töövahendeid. Siis ongi kõige mõistlikum abikaasa poodi saata - temale ei "kleepu" kunagi ühtki lõngatokki sõrmede külge!
    Noh, aga selge on ka see, et kui juba kudunakkus on kätte saadud, siis ... lõng libiseb sõrmede vahel nii mõnusalt, et vastu punnida on pea võimatu. Näib nüüd üsna selgemalt, et Sulle on nakkus küll kenasti külge hakanud ja need sokikesed on väga armsad!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. aitäh , head sõnad panevad veelgi hoogsamalt tööle ....

      Kustuta