Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. aug 2016

Katkised veerennid

 Tuju on nii rikutud, lilled mädanevad keegi veerenne ei paranda, see töö mis siin vahepeal tehti oli ilmaasjata tehtud, sest vesi tuleb ikka teise korruse rõdule ja sealt meile nii nagu ennegi .
Vaesed lilled mädanevad ..  ma tegin pildid ja saatsin majaomanikule ja küsisin kompensatsiooni 5 petuuniast - eks näis mis vastatakse ...  keegi mulle raha maksma ei hakka  aga lihtsalt midagi on vaja ette võtta ...  Ei taha siit ära ka kolida kuna tõesti koht ise on hea ja ilus ja mees ei taha kolida ... Jah lihtsam oleks, kui midagi sinna rõdule ei paneks , ega kasvataks seal lilli ega tilli ja ei laotaks vaipu maha ... aga ma ei saa nii .. mul on mugav , oleks ainult veerennid korras ...









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar