Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

22. veebr 2016

Maailma ajaloo atlas ja kontsert

Leidsin väga huvitava lingi   kui huvitab klikkige ja vaadake ...

KLIKK

 Panin paar päeva tagasi selle kaardi üles ja lingi kust selle leidsin ja ennäe ,oligi  vabariigi aastapäevale pühendatud kontserdil sama läbiv teema , samad kaardid ... ja  kavas näidati neid mitu korda .. kuidas riigid ja piirid muutuvad ...
   Kõik uus tundub alul eemalepeletav ja võõras, kuna see kava oli kokku pandud kuulsa inimese poolt siis kiideti seda muidugi taevani ja isegi meeldis endisele presidendile ja tema prouale  (Rüütel) Minule see Voorandi  esinemine   ei meeldinud,ei see  see  miimika ja ka  hääl oli võõrastav ja ei tekitanud minus mingisugust suursugust ega võimast  head tunnet,    ma ei tea- kui see hääl kellegis tekitas mingeid erilisi emotsioone  siis  mina ei taipa  sellest midagi. Ja ma ei peagi taipama ja ei peagi kõigile meeldima.  Ilu on vaataja silmades .

Sofikene

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar