Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

5. apr 2015

Ülestõusmisepüha

 
 Hommikul ärkasin kella 5 aeg , muidugi ma ei tõusnud kohe üles , sest akna taga oli masendav pimedus , puude varjud liikusid ja panin ruttu silmad kinni.
Eile lugesin Facebookist uuest poest kus on palju pudi padi  ja nüüd siis vaatasin und, kus ma käisin selles uues poes ja  oli kinnipaneku aeg ja ma ei saanudki sinna , üks pisike beebi oli vankrist välja kukkumas ja päästsin selle pisitita enne, kui  lapse ema ja vanaema kohale tulid ...  aga vaatasin huviga seda minule vöõrast kohta .
 Aga  siis äratas mind armas abikaasa kuigi kell oli alles seitse, aga ega meestel ju hommikuti und pole ..... ja nii me tõusimegi küllaltki varakult....  
Nagu ikka panin pesumasina käima ja sain kolm masinatäit pesu pestud . Tavaliselt vaatan ka pühapäeviti ikka Prillitoosi ja Hommikut Anuga ... seejärel käisin all korrusel ja tõin sealt munadepühade kaunistusi pisut ...
Ma ei saa aru miks Venemaa PEAB teistest eraldi munadepühi , neil on alles järgmine nädal  Pasha ...
 
 







harvendasin kurgitaimed


 

Vat siin on hästi põhjalikult tutvustatud munadepühi ja ilusaid pilte juurde  pandud .

KLIKK

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar