Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. apr 2015

Jalal punane laik ?

Jalalaba peale on tekkinud mingi lollakas punane laik , ei saa aru mis see on ... ise arvasin et kui ma iga päev seon jalga liigesesidemega et jalg väga ei oleks käimisel valus ja saaks toestust siis   olen määrinud jalga külma salviga ja siis sidusin ehk liiga kinni ja põletasin , muud ei oska välja mõelda , ootan ikka et väiksemaks see laik jääb aga pole nagu midagi märgata
 
 
 
25 märts
 
5 aprill
 
 
eile leotasin soolases vees
 
9 APRILL
ARST KÄSKIS MÄÄRIDA
HYDROKORTISOONIGA ,TUNDUB, ET ON VÄHE PAREM .
 
 
 

3 kommentaari:

  1. kiiresti arstile!

    VastaKustuta
  2. Ma soovitan ka kiiret arsti juurde minekut!

    VastaKustuta
  3. Jube-jube! Mul on juba üle 30 aasta nahaga tõsised probleemid ja tean, kui häirivad ja valusad on sellised laigud-lööbed-haiguskolded.
    Loodetavasti kortisoonsalv aitab! Tõesti väga loodan! Paraku ongi nii, et kõiksugu välised haigestumise sümptomid tekkivad justkui üleöö, aga paranemisele kulub pikki nädalaid ja isegi kuid! :( Enda puhul olen märganud, et nö kinni sidumine ei ole mõjunud paranemist soodustavalt. Võimalusel olen ravimiga sissemääritud koha jätnud nö "hingama".
    Äärmiselt ebameeldiv olukord ja soovin Sulle põhjalikku paranemist!

    VastaKustuta