Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. märts 2013

Eesti laul 2013

Et uus saaks alguse   

 
Paari päeva pärast ongi juba eurovisiooni lauluvõistlus ja muidugi hoian pöialt ,et meie Birgitil hästi läheb
ja nii oligi et Birgit esines fantastiliselt hästi ,tubli, tubli tüdruk ...
 











Esitaja: Birgit Õigemeel

Autorid: Mihkel Mattisen, Silvia Soro

 



1. MA MÄLETAN VEEL,

KUI TULI MU HINGE, ET JÄÄDA, SEE TUNNE NII SUUR.

SAMAS NÜÜD SEISAN MA TEEL

VAADATES SÜDAME SISSE, SEAL VILISEB TUUL.

AGA TEAN, MA TEAN,

KÕIK VÕIB MUUTA HEAKS.

IGA UKS, MIS KORD SULGUB, SEE AVANEB TAAS.

 
REF .VEEL SULAB JÄÄ JA ÕIDE PUHKEB RAAGUS PUU.

IGA LÕPP EI OLE MUUD, KUI ALGUS UUS.

ON VAJA ÖÖD, ET PÄEV TOOKS VALGUSE,

ET UUS SAAKS ALGUSE.

MIS MÖÖDUND, JÄÄGU KAUGELE,

ET UUS SAAKS TAAS ALGUSE.

 

2.    KARDIN AVANEB TAAS.

ON ALGAMAS JÄRGMINE VAATUS, KUS TÕUSTA SAAN MAAST.

SAMA HING, KUID UUS MÄNG VEEL EES-

MUUDETUD SAAB MINU SAATUS, SAAB UUEKS MU TEE.

JA MA TEAN, MA TEAN,

KÕIK VÕIB MUUTA HEAKS.

IGA UKS, MIS KORD SULGUB, SEE AVANEB TAAS.

 

VEEL SULAB JÄÄ JA ÕIDE PUHKEB RAAGUS PUU.

IGA LÕPP EI OLE MUUD, KUI ALGUS UUS.

ON VAJA ÖÖD, ET PÄEV TOOKS VALGUSE,

ET UUS SAAKS ALGUSE.

MIS MÖÖDUND, JÄÄGU KAUGELE.



 


Minu lemmik oli Rolf


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lNJUq1aScTA



Ja oli ka selline laul, mida lauluks nimetada ei saa, aga oli väga omamopodi  ja meelde jääb kindlasti kõikidele kes nägid ,  mida mina  teist korda ei tahaks vaadata, karvased ahvid laval ja osa pandi siis lakke tagurpidi rippuma ja trummi lööma ... .... aga muidugi  jah teistmoodi kui teised .. ja  kas see karjumine oligi EESTI  laul .? Aga eks see ongi ju nii et tähelepanu võitmiseks on vaja midagi teistmoodi teha kui teised .. ja seda Winnie Puhh ka tegi , eks neil omad põhimõtted.  Muidugi hea et edasi ei hääletatud selline tsirkus.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pqr7Y5dV0p8




Aga muidugi need  vaheklipid, mis   laulude vahepeal näidati,  oli  kirjutanud Andrus Kivirähk  ja Mait Malmsten ja  Dan Uuspöld mängisid,  noh ma ei tea,  kas noortele läksid peale. Näidati nimelt seda kuidas teised rahvuised näevad eestlasi -
 James Bond Inglismaalt kes oli uurimas eesti saunakultuuri, 
 Jugoslaavia sõjakurjategija Jebindu Duševitš , kes kägistas vabalt tänaval tüdrukuid ja käis ringi kilekottiga mille sees oli verine pea .   Soome poemüüja Heikki, kes naeris eestlaste H&M poearmastust ja hullust ega saanud aru, miks eestlased ei osta teistest poodidest ...Itaallased Luigi ja Toni  kes eesti naisi litsideks pidasid  ,    Saksa parun Heinrich von Kurfenstrop  kes naersid eesti orjameelsete meeste üle ,  peresõber Gruusiast  sellest ei saanud arugi mida ta tahtis sellest eestlasest  tohlamist.    Vene teatrikriitik Sergei Nazantsev  - kus naerdi välja eesti suveteatreid ,miks eestlased käivad soos teatrit vaatamas.   Prostituut Prantsusmaalt  -kellele meeldis eesti mehe nohune nina ja õnnetu  Laksha Bangladeshist kes istus kohviku trepil  ja nägi eestlasi agressivsetena ja  kusevana maja seina peale.
Oh see naiste kägistamine ja vägistamine ja litsideks tembeldamine kindlasti eesti noortele naistele ei meeldi . Minule ka ei meeldinud ja naerma ei ajanud .
Miks küll paljud rahvused peavad eesti naisi litsideks ... ise olen seda soomlastelt kuulnud  et kõik eesti naised on hoorad ... kas sellepärast, et eesti naine käib väga ilusasti riides - no vaadake tänavale ,  no on mõni väga väljakutsuvalt ilus aga enamus ju tavalised talvepalitutes tööinimesed ...
  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar