Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. veebr 2013

Vabariigi 95 sünnipäev

Vabariigi 95 aastapäeva pidustusi on tore jälgida siit kaugemal Eestimaast , köik tundub nii ilus ja armas ... Ilusad inimesed ja kena üritus. Laste kontsert oli hästi armas , pole ka ime Nüganen oskab oma asja ajada .... lapsi on alati tore jälgida .... Eriti naljakas oli vaadata kuidas lapsed mängisid laval ette kätlemistseremooniat ... heheh , nii nagu päriselt möned tösised näod ja hästi tähtsad oma arust - möned hästi avalad ja naerusuised - möni unustas kätt pihku anda nagu suurte elus ... Tore oli vaadata kuigi ei saanudki paljudest asjadest aru ... näiteks need kollased prügikotid , ehk sümboliseerisid Hullude päevade kilekotte ... pungil täis aga pärast lasti sealt välja tühi öhupall ...
Muidugi kahju et ei näidatud rohkem, kui ainuilt kella 22 ni ... Intervjuud olid huvitavad ... Mulle meeldis ka see pisike Iris Vesik oma punase printsesskelidiga ...

Arnold ja Ingrid . meie eks  president

Ott oma vanaemaga - kui liigutav ... kui hea lapselaps , kui südamlik Ott .

Tanel oma ilusa pruudiga . Tanel meeldib mulle kui laulja ...
 

Vanameister Ivo Linna , kuulus isamaalaulude laulja ja noorena oli üldse väga vinge vend .. Mäletan kuidas käis Võhma restoranis esinemas ja siis ühikas ahju küttis .

mujal maailmas tunnetud EESTLANE Eri Klas oma abikaasa Arieliga

 Kuna olen Viljandi patrioot siis ka Helir Valdor seeder oma vana riietusega   ja oma naisega

siin see Xsenja, kes kavandas kurikuulsa Evelini tänavuse kleidi, millest kadedad inimesed kohe kõneainet leidsid ...  Issand, kuidas võivad ikka alandada ja mõnitada meie presidendiprouat. Olgu või kott seljas,  mis see teie asi on ... peaasi kui Evelinile meeldib ..  Jas üleüldse, olgu tal või  ükskõik mis seljas, haukujaid leidub ikka ...

pisike Iris oma armsas kleidis ...
 
 
Raul Rebane
22. 02. 2013, Postimees
 
"Mulle meeldib see riik. Ma olen uhke meie mineviku üle ja tänan saatust ja inimesi, kes on loonud olukorra, kus meil on olemas kõige olulisem inimlik ressurss, vabadus. Ja see vabadus on kaitstud. Olen veendunud, et enamik suuri otsuseid siin riigis on tehtud õigesti, loendamatute väikeste vigade peale ei viitsi kurjustada, sest neid teeme me kõik. Inimestena me loomulikult ühel päeval sureme, rahvana mitte, olen veendunud. Olen veendunud seepärast, et meie esivanemad ja ajalugu on arendanud Eestile väga tugeva ellujäämisinstinkti ja võime keerulistes olukordades hakkama saada. See on ju täitsa julgustav mõte, et riigi uude aastasse minna."

 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar