Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

10. veebr 2013

Lapsepõlv Soomeveres


Soomevere mälestusi

Kui meie sinna majja kolisime mina olin siis 5 aastane, elasime alguses üleval korrusel naabriteks oli perekond Ibrus,   selles peres oli ema Hilja, isa Paul ja lapsed vanuse järjestuses Leo (minust kolm  aastat vanem )  , Lii(minulst kaks aastat vanem )Tiia(minust aasta vanem ) ja Kaul(minust aasta noorem ).  Meie all oli kolhoosi  Soomevere brigaadi tuba ja raamatupidamine ja kolhoosi klubi,  kus oli ka lava ja näidati kinoseansse ja korraldati pidusid. Hiljem, kui kolhoosile ehitati uus klubi Koksverre, tehti kõik ametlikud  ruumis eluruumideks kolhoosnikele . Meie pere kolis alla ja meie isa ehitas saalile seina keskele ja nii sai sellest meile köök, hiiglama suur. Kolhoosi koosolekute suurest lauast, sai meie söögilaud.  Kõrvale kolis Feldmannide pere Karl ,Olga ja nende kolm tütart ,Maret ,Juta ja Eevi . Nemad olid juba minust vanemad  aga me saime hästi läbi …nemad andsid mulle kilusid ja naersid kui ma kilu  koos peaga ära söin …  Niisiis elas üleval korrusel kolm perekonda esialgu .

Siis kui meie alla kolisime siis kolis üles Õunapuude perekond Ema Alviine  kahe lapsega Laste nimed olid Virve ja Väino. Virvest sai neljandas klassis minule pinginaaber ja eluaegne sõbranna.  Väino oli minust 5-6 aastat noorem … Meie kogusime Virvega postkaarte ja mängisime palju koos . Üleval korrusel oli suur ja väga ilus rõdu …Rõdult sai noppida leivamarju, sest ümber maja kasvas mitu suurt ja ilusat leivamarjapuud . küll need marjad olid alles maitsvad , samuti kasvas maja ümber mitu elupuud …  jätkub …

 
 




 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar