Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. sept 2012

Ämma sünnipäev

Minu ämm on väga tore inimene .
 Seoses sellega tuli kohe meelde, et homme helistan talle ... Ei unusta ära !
 Ämm sai 87 aastaseks. 
 Tema ja ta mees elavad suviti Süsmä linnakese lähedal  järve ääres.  Koht on looduse poolest väga ilus, huvitav mägine maastik. 
Suvila juurde läheb tee pealt alla järsk langus, mis minu põlvele ka sai saatuslikuks seekordse reisi ajal ...
 Sõit vanemata juurde suvilasse on meil alati Eeroga suur ja huvitav ettevõtmine, alates esimesest korrast, kui ta viis mind oma vanematega tutvuma sinna .

 Teekond on küllalt pikk kusagil peatustega 3 tundi umbes ...
Teel saab nautida Soome looduse ilu.  Siin siis peatusime ja jõime kohvi, mis oli termosega kaasas 






 Võtsime kaasa kingitused ja vorstid ka, et ikka mis suvilas käik see muidu on kui grillida ei saa. 
Tee pealt ostsime veel maasikaid ja kohvi ka külakostiks.
Eero õde ja õemees olid juba eelmisel päeval kohal .Oodati juba meid ...
 Kaeti meile kohvilaud ja ajasime juttu . Pärast läksid mehed kala püüdma . Kuna oli kõva tuul siis tulid nad ruttu tagasi . Aga lubasid pärast uuesti minna.
















Kui kalamehed tagasi said siis hakkasime grillima ja siis käisid mehed veelkord kalal . Toodi suur hunnik ahvenaid, mis sealsamas siis puhastati ja pandi natuke soola ja pandi meile koju kaasa .
 õhtupoole käisid veel kõik saunas ja jõime kohvi ja siis asutasime end tagasiteele .
Keegi ei tahtnud, et me ära läheme aga ma teadsin juba, et ma ei saa jääda ...
ikka oma jala pärast ...  jäin endale kindlaks, sest teadsin, et ma öösel tahan minna vetsu ja siis sealt järsust trepist ei saa alla ja puude vahele välikäimlasse on raske mul nende keppidega pääseda ... seepärast siis otsustasin ikka kodu kasuks .. .

Oli tore reis ... 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar