Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. sept 2011

Uus arvuti

Jh , nüüd see juhtus,  vana arvuti läks päevapealt katki , ehk siis arvuti sisene kõvaketas puruks ... no tõeliselt vedas,  et sain kõik pildid ,muusika , videod  enne  välisesse kõvaketta mälusse ... ostsin selleks tarbeks Buffalo  välise kõvaketta ... 

Muidugi osa uuemaid pilte ja  kirjutisi läks kaduma, neid mida veel ei jõudnud sinna kopeerida ... aga sellest pole nii suurt lugu. Kui oleksid kõik asjad hävinenud oleks ikka väga väga kurb ...
Enne oli mul Vista aga nüüd on Window 7 ...

  On jälle tegmist, et harjuda ... aga kõige rohkem on mul kurb meel sellepärast, et mul ei ole enam seda MOWIE Makerit  millega tegin enne vidosid ....
 nüüd on uus ja see mulle kohe üldse ei meeldi , aga võib olla ka seepärast, et esialgu ei oska veel nii hästi, kui  endisega ...
Pole parata  tuleb uus selgeks õppida . olen juba mitu  videot  teinud sellega
nagu näiteks :
Pillekese sünnipäevavideo ,

Su õu , mu põu ...

Naerdes koos me algasime .-pühendusega oma laste isale

ja  pühendusega Oskarile 
Uinu väikemees

Olin nädal aega ilma arvutita , väga imelik oli olla

Arvuti oli enne seda puhastuses ja  kahtlustasin et äkki rikkus see puhastamine seda arvuti kõvaketast ??????? ei tea ... kes teab ???

Aga 500 eurot pidin välja käima uue arvuti ostmiseks ... ...

1 kommentaar:

  1. Minul tegi äike pahandust. Tuli keset päikesepaistelist päeva 1 pauguga ja jäin hoobilt ilma arvutist, DVD mängijast, digiboxist ja ruuterist. Lõi meie tänava elektriliinidesse nii, et mina polnud ainuke kannataja. Olin peaaegu kuu aega ilma arvutita. Päris palju aega jäi igasugusteks muudeks asjadeks.Sellega harjub päris ära. Nüüd kasutan tütre läpakat, mille just alles ostsin talle.

    VastaKustuta