Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. märts 2011

märts

Neljapäeval 3. märtsil tuli mulle Janno pere külla .Reede õhtul Janno helistas ja ütles, et on 70 km kaugusel juba . Hakkasin hullult rapsima, sest arvasin et tulevad reedel ja ei valmistanud veel midagi ette .
Kõigepealt viisin madratsid suurde tuppa ja tegin omale voodiaseme valmis ja siis pain puhta voodipesu magamistuppa Janno perele ..
Varsti olidki nad kohal
Väikemees magas nii magusalt ,võtsin ta koos turvahälliga  ja viisin magamistuppa,  Ossuke kuulis minu häält ja naeratas läbi une, see oli esimene õnnis hetk minu ja lapselapse vahel , isegi siis kui silmad lahti tegi naeratas magusalt mulle ja kui Sandra oli tal riided seljast võtnud andis minu sülle ,isegi siis naeratas väike Ossuke ja oli meeleldi minu süles.
Tegime Oskarile vanni ja sain teda ise vannitada , see oli nii mõnus.
pärast mängisime ja sain teda sööta ka . Sandra tegi valmis toitu pudeli sisse ja mina sain pudelit hoida ...




Oskar vanaema juures







Oskar sai Eestist passi








Siin sööb Oskar  sünnipäevatorti, Eerol oli 4. märtsil sünnipäev .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar