Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. dets 2010

Silja pakk tuli kohale


Ja lausa Brüsselist tuli minule täna jõulukingitus , selle sain Siljalt , kes oli Viljandis  kunagi minu lasteaiakasvandik . Silja oli lasteaias väge hea tüdruk ja hästi tubli ja arukas .... Me saime nii hästi läbi ja isegi peale lasteaia  lõpetamist ta käis mul külas ja näitas oma koolisaavutusi ... Nüüd elab Silja Brüsselis ja on seal tööl , Suhtleme ikka edasi ... Aitäh Siljakesele pakikese eest !!!
 Siin pakikese sees oli kaks imehead sokolaadi , kuigi ma magusat süüa ei tohí siiski ma maitsesin ja oli tõesti väga hea . ka Eero sai maitsta ja ka talle meeldis ...
Kaart oli omatehtud ja kenasti kuldniidiga overlok-õmblusega  õmmeldud ..

Aitäh kallis Silja !!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar