Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. dets 2010

Kontsert Hämeenlinna kirikus

 


 




Eile 8.12. 2010  toimus Hämeenlinna kirikus Jari Sillanpää  jõulukontsert . Töökaaslane Tanja helistas mulle paar nädalat tagasi ja küsis kas ma olen huvitatud , teades et mu lemmiklaulja on Jari Sillanpää . Muidugi olin kohe rõõmuga nõus . Läksime ka tund aega varem, aga seekord pidime õues ootama enne, kui kiriku uksed lahti tehti . Inimesi oli juba järjekorras, kes tulid arvatavasti juba enne kuut kohale ...Talvel loomulikult ei ole kuigi meeldiv ukse taga külmetada, aga mul oli ka selg ja  jalg üsna valusad ...väga paha oli seista .
   Kui sisse saime oli hea meel ,istusime teise ritta üsna keskele ... Saime nats aega rääkida ja siis tuli Anneli ja Helgi ka ,hoidsin neile ruumi istumiseks .
Tanjal oli minu jaoks  jõulupakike ja minul tema jaoks ka ...  Tanja kinkis minule väga omapärased jõulukuuse kaunistused

mina kinkisin Tanjale omatehtud küünla

Kontsert hakkas kell 19 . Jari ilmus meie ette ikka nagu alati nii kena .. valge ülikond seljas . Kontsert oli väga hea . Jari laulis ilusaid jõululaule soome,. rootsi,. inglise, hispaania ,norra ja itaalia keeles ..
Vahepeal viskas ka nalja ... Mulle väga meeldivad tema kontserdid mis pole kunagi igavad , Jari oskab inimesed lummata , oskab lauldes otsa vaadata ja neratab  niii  meeldivalt ..

Kui kontsert lõppes siis läksin küsisin tagant Jari käest autogrammi .Mul oli kaasas kaart kus oli ka Jari CD plaat kolme jõululauluga . Palusin tal kirjutada autogramm  minu pisikesele lapselapsele Oskarile ..Seda Jari ka tegi
...  Jari ütles : "ja siis väike Oskar küsib, et kes see Jari Sillanpää on "
 Mina vastasin talle et "siis ma ütlen talle et vanaema lemmiklaulja "
Jari naeris ja ulatas mulle kaardi ja oma käe . Surusin kätt ja tänasin meeldiva kontserdi eest


Ma jäin väga rahule ja pärast Helgi viis mind  autoga koju ,ei pidanud  Eerot järgi kutsuma , Helgi on väga viisakas, kui auto peatus meie maja ees siis ta hüppas autost välja ja tuli ümber auto minule ust lahti tegema . Jumal tasub talle selle hoolitsuse  eest .... Selliseid inimesi olen kohanud harva .... aga eks inglid on ikka olemas nagu öeldakse ja hoolivad meist ...

Õhtul helistasin veel Jannole Skypesse  ja ütlesin, et sain Oskarile kingituse . Oskarikest sain ka vaadata . Nii armas nunnukene , triibuline ilus pluus oli seljas ...
Nii ha meel kui saan suhelda oma armsakestega ...Nii hea päev oli eile siis .
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar