Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. okt 2023

T e r e , september !




  Ma ütlen nüüd tagantjärele tere, kuna olen olnud täiesti arvutist eemal ja pole mitte midagi sisse kandnud ega sisestanud . 

 Niisiis september oli täis   väga toredaid sündmusi 

 Nii...  kõigepealt mina ise sain 67 aastaseks. 


 

 ei ole küll millegiga kiita, sest tervis on nii nagu on ja oleks võinud selles vanuses olla veel päris triksis traksis nagu enamus inimesi on selles vanusses.

 Aga kuna minu elu on täis olnud  igasugused  juhtumid alates lapsepõlve traumadest  ja nooruspõlve traumadest ja vanaduspõlve traumadest, siis üks trauma teise otsa on kujundanud minust selline viletsa  vormiga ja tervisega inimese . Kedagi süüdistamata olen ise kõiges süüdi . 


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

 Järgmine tore sündmus oli pisikese printsessi  2 aastane sünnipäev . Kuna nad elavad nii kaugel ja mina sinna minna ei saanud nii sain sünnipäevast osa piltide ja   videote näol ja see oli väga tore mis vanemad talle korraldasid  

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  Teise lapselapse  13.nes sünnipäev oli  septembri lõpupoole .   Juba 13. 

Ja küll see aeg lendab ruttu . Teismelise iga on ikka küll väga raske , eriti vanematel üle elada ja  aidata tal sellega toime tulla . 7.  klassi poisid on ju ettearvamatud.   aga  Ossu õpib hästi ja käib nii mitmetes trennides, et aega jääb väga vähe üle, et midagi   ettearvamatut korda saata . Lisaks veel reisivad ka igal võimalikul juhul . 

 Ja siis veel suur suur uudis  ja tahan ennast nii kiita selle eest ka  . Nimelt alustasin septembris ujumist ja    käisin kuu aja jooksul 15 korda ujulas vees võimlemis trenni tegemas ..

2 tundi  saab olla seal piletiga ja  3.70€  maksab pilet,

 kui ostad 10 piletit korraga,kui üksik pilet siis 4.20  Piletid kantakse randmerihmale ja näitad seda rihma aparaadile sisenedes ja väljudes ja riietusruumis saab kapi ukse ka lahti selle randmepaelaga  

   Eelmisel aastal pandi   ujulasse üles telekad basseini äärde . 

Üks väike telekas kus saab märja käega telekaekraanile puudutades valida   võimelise kava mida soovid parasjagu treenida ja 

  Ja teine suur telekas mille  ujula töötaja  avab, kui on virtuaalvõimlemise trenn suuremale grupile,   kus siis osa  basseinist on  kinni pandud just sellele grupile , aga teised saavad väikese teleka ees ka kaasa teha 

 No mina  suurest rõõmust et jälle ennast sain kokku võetud ja ujuma tulnud nii hakkasin kohe hirmsasti  rabelema  Vehkisin harjutusi kaasa ja  kui on nii kerge vees olla ja võimelda siis tegin ikka täie  rinnaga ...  

 Esiteks juba seismine vees on  nii kerge ja hea   kuna kodus ma seda ei suuda päris  sirgelt seista ikka vajub ära selg kõveraks  siis naudin isegi  sirgelt seismist , teine asi mida kodus teha ei saa on kükid  kui juba korra kükki saaks siis püsti sealt ei saaks, sest põlvedes hirmus valu aga  vees, palun väga alustasin 20 st kükist ja  nädala pärast juba tegin 100 kükki  ja see oli ainult lust ja lillepidu . Ise olin ka rõõmus nagu laps  kommipoes . 

 ja siis muidugi need massaazhidushid . appi kui mõnus ... 

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

 Ilmad olid ka enam vähem ilusad vahel oli isegi päike nii väljas et pidi ujulasse võtma kaasa päikeseprillid  .. ja küll oli mõnus siis seal sooja päikese all sulistada .. 

Nii see septembrikuu veeres  

need on minu abivahendid mis teevad vees võimlemise raskemaks ehk siis takistavad vett  

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



 Septembris  käisin arstile näitamas pöialt, mis oli jäik täiesti jäik ja kogu randme piirkond oli valus .. saatis mind röntgenisse ja kirjutas mulle  pärast   sõnumi, et on   pöidlaliiges kulunud .. No ma teadsin seda juba enne seda kui ma arsti juurde läksin .
  Arst kirjutas mulle pöidlale  PARAMAX tablette  ja need olid nii paksud, et ma neid võtta ei saanudki kuna jäid kurku kinni ..   ja veel see "tark " arst ütlkes et õpi teise käega asju tegema mida ei saa selle haige käega teha .. 
nii naljakas, et arstiks peab õppima  8 aastat ..

ja ujumine tegi imet  - pöial hakkas paari päeva pärast täiesti normaalselt liikuma .... 

Samal päeval kui käisin rö.- nis, samal päeval ujulas väänasin trepil basseini minnes oma  vasakut õlga,    libises trepi käsipuul kuidagi eest ära kogu käsi ja õlg läks viltu ja oli väga valus  .  Alles just sain lahti parema käe õlaluu valust .  rö ni arst ütles et 2 aastat just lähebki  aega kui õlg enam vähem ise paraneb 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar