Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. sept 2021

1 september -TEADMISTE PÄEV

  JA jälle on käes 1 september, lapselaps  läks 5 klassi, aga ta läks  kooli juba augustis, kuna ta elab Rootsis. 

5 klass toob palju uusi aineid nagu keemia ja füüsika ja muud .... küsisin temalt kas on raske ? Ütles et praegu ei ole ,aga tulevikus läheb ikka raskeks küll . 

Lohutasin, et ta kasvab ise ka selleks ajaks suuremaks ja targemaks ja pole vaja karta ... 


Kõik me oleme ju hakkama saanud  

💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜

Mina aga ootan uue maailmakodaniku  saabumist  .... oi kuidas ma teda ootan ... ma armastan teda kohe samast päevast kui sain teada tema olemasolust ..  ja kui tore kokkusattumus , äkki samal päeval sünnibki kui minul sünnipäev , see oleks küll jumala kingitus mulle ...  


  







1 kommentaar:

  1. Nüüd tean, sest helistasid ja .... igatahes-igatahes õnne, rõõmu, tervist värskele tulijale ja kõigile, kes asjaosalised!

    VastaKustuta