Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. veebr 2020

Eestis lumi maas ja Soomes ei kübetki ...



 Tänane söök oli lihtne praekartul mis onn lõigatud kolmnurkseteks tükkideks , peale viskasin pikad porgandisiilud    soola ja chilli õliga  segasin kartulid läbi ja viskasin pannile . üse singi kamaratüki lisasin hea lõhna ja maitse jaoks ja loorberilehti head lõhna andma .. 
  Mees oli väga rahul minuga ja minu söögiga
 Riivisin veel porgandit juurde salatiks ..  
 Täna sain ka oma Ifolorist tellitud raamatu kätte ..  Tuli päris ilus   


2 kommentaari:

  1. Meil Tallinnas tõesti lumi maas. Täna juba pisut sulab ja parkimisplatsid olid paksu lumesodi täis. Ei saanud ostukäruga liikudagi, et asju autosse panna.Esimesed päevad sadas ikka päris suur hulk lund maha ja sai mitu korda päeva jooksul rookidagi. Puud olid kenasti härmas ja lumi ise nii kriitvalge ja puhas, et väljas tundus nii valge. Saime oma vastlasõidugi päev hiljem tehtud.Mul õues mitu memmegi tehtud. Eks näeb kas homme on veel püsti.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oi nii tore sind siin jälle kohata minu armas Reedake ..

      Kustuta