Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

10. veebr 2018

EESTI laul 10 aastane

Eesti laul 10 aastat  ... vöib öelda et mina olen eurovisiooni fänn ka. Jälgin alati kes  osa võtavad ja alati ka arvan ja ennustan, et kes võiks võita ...
Täna on esimene poolfinaal ja minu lemmik on muidugi Vajeeeeeeeeeee.
Laul on ilus ja     esitaja  meeldib mulle .
LAURA

  Tunnen isegi selle poisi vanemaid  , nendel on seal Viljandis oma armeenia restoran ...  
Teiseks meeldib muidugi Stig  oma lauluga .       vaata siit

Aden Ray  laul on lihtne eurovisiooni jaoks aga hääl on erakordne
Irise laul ei meeldi ega tema kile lapsehääl ka ei meeldi, pole kunagi meeldinud Jube ...
 Desiree pööritab minu arust liiga palju  oma silmi ja igatpidi üritab hea välja näha ... ei meeldi sellised esitused  ...
Elina Netshajeva on muidugi ilusa häälega  ja lõpetas ta Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia magistrantuuri klassikalise laulu erialal. ja arvan et see pole eurovisioonile saatmise laul ... ..  mis siis kui veel 20 riiki saadvad ooperilauljaid  sinna...  Noh eriline ta on aga palun ärge saatke  teda .
Siin on laulusõnad ka .. Magus armastus ja nunnununnu . Pealkiri on
Jõud 


Tead, et öises taevas

särab mulle üks täht.
Ta valgustab mu teed
Alati!
Ta juhib mind läbi
mõõtmatu universumi
Ja kunagi ei jäta mind.

Saatuse jõud viib mind lendu
lähemale meie õnnele.
Kas see on unes või ilmsi
meie lähedus, mis viib meid edasi
armastuse roosilistel tiibadel.

Kui ma kõnnin muretult
mööda eluteed,
Tahan, et meid ümbritseks
armastuse muinasjutt
Meie armastus saab olema
meie teejuhiks
tulevikus
igavesti.

 edasi   Etnopatsi üldse ei meeldi   .    See kõlbab küll Viljandi pärimusmuusikafestivalile ... rahvas ei saa sellest laulust aru    ega ka pole meeldejääv viis ega midagi head ... 
 Sibyl Vane  ehk sibul vene  vene sibul ... on muidugi rütmikas , naise häält ei kuule   pillid kolisevad üle ...  muidu meeldiks  
Tiiu x Okym x Semy  ei ole ka mingi eurovisiooni laul  . kaugel sellest . 
Miljardid -  teist korda   laulu Pseudoprobleem  ei kuulaks   . 

Ainuke laul mida olen kuulanud mitmeid kordi oli see Vaje´´ Laura ... ja






SIIT

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar