Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

28. aug 2017

Talvevarusid täiendamas





Tahtsin nii tikreid aga see aasta oli meie aias saak väga väike paar peotäit sain söögisk aga sügavkülma ei saanud , saatsin Eero turule, et äkki saab sealt aga seal ka lõppenud  Õnneks Madel oli oma aias ja sain paar liitrit 5€ eest.  Panin sügavkülma talveks, see aasta polegi varusid . Pole mustikaid, pole maasikaid  nii palju kui eelmisel aastal, aga eks neid saab siis talvel külmaletist ka, ega ilma ei jää. .  kas keegi on saanud porgandimoosi?  ma ei ole kunagi selle peale tulnud et saab teha ka porgandimoosi  - aga möned näed on tulnud ja valmistavad sedagi ..  Ja veel hea kooslus porgand koos karusmarjadega , järgmine aasta kindlasti proovin teha paar purki 
porgandi -karusmarjamoos
porgandimoos

porgandi-pohlamoos


3 kommentaari:

  1. Mina olen ka sellel aastal ilma varudeta, aga loodan, et järgmisel aastal saan jälle metsa minna. Mul veel eelmisest aastast natuke seeni ja vaarikaid järgi.Tikreid küll aias oli, aga ma ei pääsenud kohe jaole ja kui avastasin, siis hakkasid juba küljest kukkuma. Õunasaak on ka sellel aastal olematu, aga pole hullu. Sööme siis midagi muud.

    VastaKustuta
  2. Ma olen teinud ka õuna-porgandi-pihlakamoosi. Kui kasutada kultuurpihlakat, siis on maitse niisugune, et võiks enam-vähem asendada pohlamoosi, kui pohli ei ole nö käepärast. Ja meie siin põhjamaades oleme ju enamasti kõik korilased, kes püüavad talve tulekuks valmis olla ja kõike võimalikku ning võimatut varuda, et aastaringselt vastu pidada. :)
    Aga igasugused katsetused on põnevad ja võib juhtuda, et leiabki omale/oma perele mingi uue meelismaitse.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. jaa seda ma ka mäletan et pihlakaid si igasugu marjadega kokku pandud ja katsetatud ja oli hea küll , mul ühe sõbranna ema katsetas hästi huvitavaid retsepte aga olen köik ära unustanud ..

      Kustuta