Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. juuli 2017

Anneli tõi maasikaid

Hea sõbranna Anneli tõi  3 kilo maasikaid , helistas mulle ja ütles, et on minemas põllule ise korjama ja kas ma tahan ka ?  Mina muidugi tahtsin ..sest minust enam pole maasikakorjajat , ainult sööjat on veel .
Oi Nii ilusad suured maasikad ja nii maitsvad .. pistsin kohe kahe suupoolega värskeid marju ja siis tegin veel mehele pannkooke  koos maasikatega  Mees puhastas maasikad ära niikaua kuni mina pannkooke tegin ja panin sügavkülma 120 maasikat ( mees luges ära ,ta on harjunud kokku  lugema kõike,  kui oma puzzlet teeb loeb pisikesi puzzletükikesi .. vat selline  komme juures .. )
Mul on väga hea meel . Poe juurest selliseid ilusaid maasikaid ei saa! Aitäh armas sõber Anneli ja tegelikult korjaski hoopis Raivo ...
Niisiis aitäh Raivo !
⟰➽⟰➽⟰➽⟰

2 kommentaari:

  1. Mmm..maasikad on muidugi head ja kui veel otse põllupeenrast värskelt lauale jõuavad, on eriti head!
    Aga selle asjade loendamisega on kummalised lood - öeldakse, et see pidavat olema seotud matemaatilise mõtlemisega. Mina ka loendan alatasa ja täiesti nö tahtmatult. No näiteks, kui koon sokki, siis loendan silmi vardal. Olen vahel püüdnud oma lugemisrütmi tahtlikult sassi ajada, aga abi ei miskit - mõne aja pärast taban end jällegi korralikult loendamast. Oeh! Õnneks see ei sega kedagi ja nii siis olen täitsa leppinud, et .... no ju siis on mul ka matemaatiline mõtlemine. Ega looduse ja geneetilise olemuse vastu ju ei saa! :)
    Jajah, ja Sul on nüüd ka täitsa täpselt teada, mitu maasikat kapis on! :)

    VastaKustuta
  2. neli kuud iga päev 1 maasikas

    VastaKustuta