Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

2. märts 2017

Zanzibar

 Väike lapselapsekene musirullikene on kaugel Afrikas soojas ookeanis  ennast leotamas . Küll ikka mõnedel veab , Tegelikult on mul nii hea meel et minu vanem poja oma pere igal võimalikul momendil viib puhkama kusagile sooja, siis külmast PÕHJALAST - kus on koguaeg pime ja külm .
 Hea et muidugi on ka võimalus selleks sest ööd ja päevad teeb tööd selle nimel .. telefon tiriseb ka siis kui ta on minu juures ja tööasju aetakse  rootsi , sakśa ja inglise keeles ...  Vahest ma pole sellest arugi saanud aga kui vaatan neid pilte kus lapselapsekene naudib ookeanimõnusid  Zansibaris siis ma saan kõigest aru.  see on  Tansaania saar  India  ookeanis   Afrika mandrist nats idasse




sellise lamamisvoodikese võiks keegi mulle ka teha















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar