Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

29. mai 2015

Triikimisest

 
 
No kes on veel nii tubli, et hakkab hommikul kell 7 triikima ja vaatab samal ajal hommikutelevisiooni ?
 
 
 
Tegelikult Soomes voodipesu ei triigita , vähemalt nii olen kuulnud .
Kuigi neil on suurtes majades all keldrikorrusel suured pesuruumid kus on suured pesumasinad ja ka suured mangelid( pressid kus saab  triikida  just suuri tekikotte, linasid
umbes taolised 
ka mina olen nendega linasid triikinud .. jube kerge võrreldes triikarauaga, aga see on ka Soomes väljasurev nähtus juba  see mangel .
 
foto  siit
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar