Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

18. jaan 2013

Kuidas märkamatult raha koguda


Lugesin täna ühest  Soome naisest,  kes kirjutas,  kuidas ta  hakkas ise endale kohvikupidajaks , see tähendab seda, et  iga kord kui jõi tassi  kohvi ,siis pani teatud rahakotti 1 euro raha. Kuu aja pärast tuli mees ka projektiga kaasa,   kuna nägi , kui kergesti raha koguneb  tasapisi  ja ei   läinudki kaua aega, kui nemad kahekesi sõitsid turismireisile Brasiilia  kohviistandusse ….   vanasti öeldi, et kes kopikat ei korja, see rublat ei saa... Nojah soomlased on ka suuremad kohvijoodikud, kui  eestlased, aga eestlastel on teisi häid võimalusi  .
Näiteks need suured süldipeod kus lauad on lookas ja kõik õgivad nii et vatsad haiged ja viina voolab ja kõike head on laua peal . Kui see raha kokku hoida ja mitte pidada sünnipäevi siis saab ehk veel pikema reisi teha ... Mina olin siia ´Soome kolides shoki äärel kui minule keegi sünnipäevaks õnne ei soovinud ega lilli ei toonud sest siin pole see kombeks , töökaaslased ei tea kunas on su sünnipäev ja kui neile ütledki siis nad sellest välja ei tee , alguses uurisin kõvasti kellel on kunas sünnipäev - keegi muidugi seda ei öelnud - ega ka pinnimise peale ei öelnud ja kui saingi kogemata teada ja viisin lilli siis olid solvunud ... ,sama jutt käis jõulupidude kohta töökohas , ei tohtinud teha mingeid kingitusi  sest kohe solvusid ....  siin lihtsalt pole kombeks ...   ma ikka neid natuke utsitasin ja mõned ikka hakkasime vahetama omavahel kinke aga see on tõesti nende kultuurile vastu ...  et kingitusi tehakse siin ikka ainult lastele ...  ehk siis hea nõuanne , mina olen täna hommikul juba 2 tasssi kohvi joonud ja 2 eurot juba  kogutud reisi jaoks ...
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar