Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

20. apr 2012

Lainega

Eile sain esimest korda arvutiühenduse oma Pisi- Peda kooli aegse pinginaabri Lainega kellega 4 ja pool aastat 1971-1975  istusime ühes pingis ... on palju ühiseid koolimälestusi ja kõik need on hästi naljakad ja huvitavad ... ma võiksin nendest lausa kirjutada, kui meelde hakkan tuletama ... Kuidas me kinos käisime mitu filmi päevas vaatamas, kuidas me käisime heeringat ostmas, kuidas me oma esimesed veinid jöime , kuidas Moskvas käisime , kuidas Riias käisime minu sugulastel külas, kuidas mina käisin Laine venna Olevi pulmas,
Eelnevalt oleme ikka kirjavahetuses olnud ja saatsime ikka teineteisele paberikirju . Laine kirjutas alguses minuga hästo regulaarselt ja mina käisin tal Kohtla Järvel külas kus ta oli tööl peale kooli lõpetamist , tema ristiema jättis talle sinna korteri ja Lainel oli väga kena kodu seal . Me käisime seal ligidal AA rannas ujumas ja päevitamas

 Saime Skype kaudu rääkida, ta oli oma tuttava arvutis ja see tuttav aitas tal minuga luua selle ühenduse.
Laine Kanep - minu Pisi Peda pinginaaber
Vot tuletasime kooliaega meelde .  Oli ikka tore aeg ja nalja kui palju ... kõik kohad käisime Lainega läbi - Moskvas, Riias ja Leningradis . Rongisõit  oli sel ajal hästi odav ...  Mulle meeldis ka käia Laine lapsepõlvekodus Võrus ,Võru maakonna loodus jättis kustumatu mulje minu lapsepõlve "mälestuste raamatusse"- pähe ....  Laine vanaema elas maal Võru ligidal ja see oli nii tore, kui käisime seal maakohas ja sõime maaleiba ja  suitsusaunas tehtud sinki ,  marineeritud kõrvitsaid ja muraka- moosi pannkookidega . Sülg hakkab voolama, kui meenutan  praegu ... Meil oli väga palju ühised seiklusi ja üleelamisi .
Ega meil kerge koolis polnud ... aga saime hakkama ja lõpetasime kooli väga hästi Lainel oli tunnistus veel parem, kui minul ...


No vot - Skype teel on hea suhelda küll ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar