Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

31. dets 2011

Aasta viimane päev

Aasta viimase päeva mõtisklused ...

Sel aastal siis olen  saanud pensionäri nimetuse .... see jääb ehk peamisena meelde ... 
Olen selle aasta jooksul ärganud iga päev valuga jalas , sellist aastat ei sooviks ka oma vaenlasele ...
Aasta alguses sain komberdatud veel ühe kepiga aga edasi juba kevade poole läks ka selg paigast ära. Märtsis oli suursündmus kus sain tuttavaks oma lapselapsega , nägin teda armsakest esimest korda ...  Aprillikuus olin ikka kõige halvemas olukorras ... Kevadel käisin  veel rehabiliteerimiskursusel ja praktikal siin kodu ligidal käsitöökojas naistele ... Sain tegeleda käsitööga , nii möödus ka suvi .. Sügisel hakkasin ajama pensioni asju ja novembris tuli ka teade et olen pensionär . Aasta möödus ruttu . Meeldivamad asjad peale seda et lapselaps käis külas oli ka veel ujulas käigud koos Kaiaga ... Kusagil kaugemale see aasta ei saanudki

1 kommentaar:

  1. Ilusat uut aastat!Loodan, et su tervis läheb ikka paremaks ja saad oma pensionipõlve nautida ning meelepärasega tegeleda.

    VastaKustuta