Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. nov 2011

Toitumisteraapia

Täna pääsesin siis viimaks jälle  toitumisterapeudi jutule
Toit on elu alus. Paljud teadlased seostavad meie toitumisviisi läänestumist otseselt üha massilisema haigestumisega varem suhteliselt harva esinenud tõbedesse, nagu näiteks südamehaigused, diabeet, vähk, reumatoidartriit, podagra ja mitmed teised.     
TOITUMISTERAAPIA aitab inimestel läbi toitumise korrigeerimise ning toidulisandite kasutamise oma terviseprobleemidega paremi toime tulla. Paljudel juhtudel õnnestub haigusest vabaneda või selle sümptoome leevendada, mis võimaldab ravimite kasutamist vähendada.
Toitumisteraapia võimaldab ka haigusi vältida.
Mina läksin sinna selle jutuga et vaja nüüd midagi teha enne kui  operatsioonlauale minna ja oma magu vähendada , Eestis tehakse seda juba suure hooga ja hästi aga siin pole ma kuulnud eriti et keegi oleks  selle opi läbi saledamaks saanud ...
Minu toitumise vead on juba lapsepõlvest saadik , kui mitte öelda, et juba enne sündi,  kuna sündisin juba 5 kilose lapsena ...
Sööki on minu kodus alati jätkunud tänu  ema heale kokkamisele, kes viitsis jännata nii pelmeenide kui lihapirukatega kui ka kõikvõimalike jumalike tortidega,  mis olid  kaetud oma lehma koorest  valmistatud vahukoorega ja oma  torditainas segatud oma kodu kollastest   kanamunadest , peale selle kuna  ema töötas lihakombinaadis, siis ei puudunud meie laualt  rasvane sealiha  vorst ja pekk. Ja kuna armastasime kõike soolast, siis ka heeringale raputati soola peale .. see on muidugi väike liialdatud nüanss, aga kogu pere armastas väga soolast toitu  ja väga magusat ja rasvast, ehk siis kõike seda kokku segatud veel purjus isa mönitamistega ja lisatud sinna juurde veel keretäied söömise vahepeal siis arvan et hullemat söömiskultuuri  ma ei kujuta ettegi .  Ehk siis kui meie ei nutnud siis sõime nutu vahepeal lohutuseks head ja paremat ...
 Siis jäin veel 13 aastasena auto alla ja kui olin paar kuud haiglas veetnud  kipsis jalaga, mis kasvas mitu korda valesti kinni ja uuesti lahti murti, siis  kilod lisandusid eriti kiiresti sest  minu külalised kes tulid mind haiglasse vaatama tõid mulle ikka magusat või shokolaadi .... ja  ma ju seal liikuda ei saanud .... kosusin kiiresti ..
Kooli aeg olin klassis alati paksemate tüdrukute seas või kui mitte köige paksem siis kõige raskem olin küll , 6 kl. mäletan kaalusin samapalju kui  üks meie meesõpetaja
Narritati  ja kiusati ka , Kodus lugesin raamatuid ja lohutasion ennast võileibade ja suitsuvorstiga ...
Peale koolide lõpetamist ja kui olin tutvunud oma  tulevase abikaasaga tuli esimest korda  hea mõte kaalust alla võtta, sõbranna soovitusel ja aitamisel sain kaalust  üle 30 kilo maha  ühe suvega ...  tahtsin pulmade aeg olla ilus pruut ... ja seda ka olin omaarust












vana pilt küll aga tore ikka vaadata ...
Peale  esimese poja sündi hakkasin tasapisi kaalus tagasi võtma kuna tuli meeletu magusanälg
ja kui lapsevankriga linnas poes käisin siis ostsin iga kord paki komeedi komme ja tee peal nosisin need ka ära ....
Peale teist last  oligi juba  kaal endine ....
Kuna  abikaasa armastust tundsin ainult pool aastat enne meie lapse sündi,  siis  seegi oli pöhjuseks ennast lohutada söömisega kui jälle viltu vedas .... ,
 Peale seda suurt kaalulangetamist, olen elu jooksul palju palju kordi alustanud ja häbiga tunnistan, et ka lõpetanud kõikvõimalikke dieete. Enam korraga niipalju pole alla võtnud .

Viimane kaalulangetamine toimus mul just toitumisterapeudi käe all 2008 aasta novembrist, kus sain  nelja kuuga 15 kilo alla ja siis veel 5   siis enam edasi kaal ei langenud,  hoidsin suurte raskustega kaalu enam vähem samal tasemel aasta   ja 2010 aasta septembrist hakkas see tagasi tulema, kui lõpetasin töö seoses jala hüppeliigese  artroosiga ....  see mida olin saavutanud  aasta jooksul tuli kolinal tagasi paari kuu vältel ...  meel must, tõotasin, et ei enam iialgi hakka pidama mingit dieeti ...
No vot, täna siis toitumisterapeudiga taas vestlemas minu kaalust ja selle langetamisest. Kirjutas mulle  ette, mida siis süüa ja  andis mulle soovituse minna psühholoogi  jutule ... , andis mulle maitsmiseks koju kaasa NUTRILETT tooteid : Tomatisupp, kanasupp, marjakissell ja koffee
 Kuna enne operatsiooni  tehakse kõikvõimalikke teste ja  toiminguid , et kas ikka  inimene suudab olla ilma suurte söögikogusteta , sest peale oppi saab saab ju süüa ainult väikeseid koguseid muidu võivad haavad lahti tulla ... siis selline pakisuppide dieet on selleks puhuks välja mõeldud aga , see on nii jubedamalt kallis, et mina seda küll pole võimeline ostma .. ja eluaeg tarvitama, sest usun et kui jälle kaalust alla saan  nende pakikeste abil siis kui jätan need pakikesed siis tuleb kaal jälle kolinal tagasi...
See peab ikka tõesti kõrvade vahelt korrigeerima , et arusaam sinna jõuaks ...  aga arvan , et seda viga mis on 55 aasta jooksul sinna salvestatud pole nii kerge parandada ...Loodan, et abi saan siiski, kui käin seal psühholoogi juures ....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar