Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

10. okt 2011

Aeg kaob rõõmud jäävad,  laulis Tarmo Pihlap kunagi .... nüüd on nii, et aeg jah  kaob, aga rõõme jääb vähemaks ja vähemaks , aina midagi peab valutama ja tunnen, et enam ei jaksa midagi muud teha kui magada ja sedagi  valel ajal , mitte öösel nagu teised inimesed vaid hommikul kuni poole lõunani . No mis elu see on kui tahaks kuni 12 päeval magada. Vahest aga, kui ärkad poole öö aeg-  kella kolme aeg näiteks ja und ei tule, siis  vähkren paar tundi, siis lihtsalt tuleb tahtmine üles tõusta ja siis hakkan askeldama , tegelikult jõuab sellistel päevadel palju ära teha . Olen siis õnnelik et suutsin midagi korda saata ....
 Tavaliselt viimasel ajal on nii et ei jaksa üles tõusta kui mees tööle läheb , tema siis küll üritab mind kiusata ja kõditada ja käima lükata, aga ma kohe ei saa silmi lahti ,magan veel paar tundi ja kui poleks häda mis üles ajaks siis ei tõusekski .....
 Siis kui olen saanud juba silmad lahti ja upitanud ennast voodist välja siis koperdan kööki ja joon kohvi, mis mees on termosesse jätnud mulle  võtan oma tabletid ja istun natuke , mötlen oma raske saatuse peale ja selle peale mida edasi teha ... , siis töö lausa hüppab näkku sest õhtused nõud vaja pesta  ja niipalju kui jõuan koristada  , Koristamine võtab võhmale ja higi tilgub igast otsast, siis ruttu dusshi alla ja siis kui olen puhas ja  kiiremad asjad tehtud, siis peab juba arvuti lahti võtma, sest iga päev on ka seal midagi uut ja huvitavat ...
ja ei lähe kaua kui mees juba töölt kodus
 enne kui ise olin tööl siis ikka jõudsin nii tööl käia kui ka kodus kõiksugu asju korda saata nüüd on selline tunne et ei jõua midagi
Täna oli õues soe , puude lehti on langenud maha, aga puu otsas neid ikka veel rohkem , mees käis laup/ pühap mölemad päevad riisumas ja pühkimas teed , nii ilus puhas oli. Täna oli niisugune tunne et poleks seda teinudki , teed olid kõik paksult mahalangenud lehti täis .  Töö tühja läinud nagu öeldakse, kasutu .... noh ehk niipalju kasu et sai liigutada ja füüsilist tööd teha .. ega enne pole ,mötet pühkidagi kui ükskord peale suurt esimest öökülma siis langevad hopsti kõik korraga maha ...
 Täna käisin puusaga röntgenis, kevadest saadik on puus valus olnud, nüüd veel viimasel nädalal  eriti valus ... Ei saanud täna  isegi autosse,  ehk siis vasak  jalg lihtsalt ei tõusnud autosse , pidin käega ise aitama kaasa ... aga veel hullem oli autost väljasaamisega , proovisin nii ja naapidi .... noh siis ikka võtsin hambad risti ja punnitasin  läbi valu selle jala autost välja ...  Röntgeni vastused saan neljapäevaks , saaadetakse minu arstile ja ma pean aja kinni panema, et arst helistaks mulle ...
Mees käis eelmisel nädalal töökohaga  spordipäeval ja sai seal kalapüügi võistlusel 2 koha  tõi need pisikesed kalakesed koju ka mulle näidata oma saaki , käskisin lindudele visata ja  nii ta tegigi ...










  Oktoobrikuus on mul paljudel sõpradel ja sugulastel sünnipäev   , saatsin juba ka kaardid teele kaugemal elavatele sünnipäevalastele

Поздравляю: 
 Юлия. З         11 .10
 Юлия. Т         18 . 10
 Екатерина Ч   23.10
 Светлана  С    31.10

1 kommentaar:

  1. Tore, et su mees on huumorimeelega, töökas ja hoolitseb sinu eest. Minu mees teeb mulle ka hommikul kohvi valmis ja toob teisele korrusele voodi kõrvale lauakesele. Ärkangi selle aroomi peale. Tema tehtud kohvil on alati eriline aroom.Ilmselt südamega tehtud.
    Eks nende lehtede riisumine olegi praegu selline mõttetu töö, aga mulle ka meeldib, kui aed on puhas ja korras. Täna oli minu aed ka jälle paksult lehti käis, kuigi ma eile kärutasin mitu kärutäit komposti kasti.Käisin õhtul veel jalgrattaga sõitmas. Kõnniteed on kohati paksu lehekuhja all. Täna veel tibutab ka ja lehed on nagu tee külge kleebitud.
    Soovin sulle südamest tervise paranemist. Loodan, et arstid oskavad ikka aidata ja saad valudest lahti. Tänapäeval tehakse ju imesid.

    VastaKustuta