Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. veebr 2015

Pensioni asju peab ka ajama

Vat ja nüüd on käes see aeg. klik  ja klikk
 Eestisse, sinna  Lembitu tänavale  pean enne märtsikuud iga aasta   saatma tõendi  (inglise keelse), kuhu on kirjutatud et mina olen elus ja olemas. Ja selle saan Hämeenlinna Maistraadist  PITSERIGA JA ALLKIRJA JA KUUPÄEVAGA ..
Vot selline kord on . Ja kui ma märtsikuuks ei saada, siis ma   Eestist "pinsiooni"   27 töötatud aasta eest ei saaaaaagi ..
Mul tuli see meelde ja helistasin täna Hämeenlinna (Maistraati ) rahvastikuregistrisse   ja palusin vastava kirja inglisekeelse mulle teha . Mille ta kohe tegi valmis ja ütles, et vöib järgi tulla .
Küll on hea, et ma oskan/ suudan  oma asju ise ajada  (soome keeles muidugi ) - ei vaja kellegi abi asjaajamise juures , ma mõtlen kui raske on ikka vanainimestel kes on raskustes nende igasugu asjajamistega ... kohutav ju ... hea kui on keegi kes aitab ...
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar