Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. veebr 2015

Salvrättidest pojengid

 Minul käis külas Tiina ja tõi mulle  lugeda  Kroonikaid ja Naistelehte mis ta Eestist tõi kui viimati seal oli . Samuti tõi mulle DVD -sid    "Täydelliset naiset "mis siis peaks eesti keeles olema Täiuslikud  naised ... Olen juba 4 esimest osa ära vaadanud ... Päris huvitav.
Siis   tõi Tiina veel mulle salvrätte, mis ma tellisin meisterdamiseks ja kööki ... nendest siis tegingi need lilled mis allpool näha .
 Ja muidugi eesti  tumedat shokoladi kirssidega mis oligi väga hea ...   ja kohe muidugi vabandas et ära pahanda, et ta teab küll, et ma ei taha, et mulle shoksi tuuaks,e aga see pidi olema tume ja mitte nii kahjulik ..ok seekord annan andeks ...
Vaatasime koos Liv Box tooteid mis just parasjagu kohale toimetati
 seekord oligi nii palju huvitavaid asju -- näohooldusvesi Nivealt , mattkreem Lumenelt ,  lauvärv Kashmiirilt  seerum juustele Garnierilt  ja nahahoolduskreem Eucerinilt
 Siis oli kingituseks (RUUTU ) televisiooni kanal 3. ks kuuks tasuta ja üks kaunis kaelaehe, mis saigi sõbrakesele kingitud ..    
 
Liv Box
 Siis tellis Tiina ka Liv Boxi
ja mina sain 20 punkti selle eest,
 et ma kutsusin teda tellima seda...
 
 



 
 
 
 
Täydelliset naiset .
Desperate Housewives
 
 
 
 
 õmblesin  sõbrapäeva süda
 
 
 
 
 

2 kommentaari:

  1. Väga ilusad ja tõetruud!
    Oled Sa oma käsi hoolega silmitsenud? Oled Sa märganud, et sealt helgib vastu kuldset sära? Sinu tegemiste põhjal näen mina küll, et Sul on kuldsed käed!

    VastaKustuta
  2. oeh , mina kohe hakkasin uurima oma käsi, vaatasin luubiga ja ilma, vaatasin siit nurga alt ja sealt, tavalised käed nagu ikka aga mul on hoopis äkki peas mingi viga et mind kisub tegenma selliseid asju ... ja ma olen tegelikult vaadanud neid naisi kes seal facebookis üles astuvad oma imeilusate kudumitega ja olen imestanud et kuidas nad küll oskavad ja imetlenud neid ... ennast loen ikka tavaliste käte omanikuks aga aitäh Elina sina oskad kohe nii ilusasti kirjutada et lausa pisara võtab silma ... aitäh sulle sõbrake ...

    VastaKustuta