Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

23. veebr 2015

Palju huvitavat


Uus nädal on alanud. See on selle aasta 9. s nädal juba . 1/10  aastast on seljataga ..  Veebruarikuu ongi olnud nii nii huvitav ja  meeldejääv  Vähemalt natukeseks ajaks
Alustagem siis sellest et eile öösel jagati
 OSKAREID 
Meile nii tähtis kuna ka  Eesti esindajad olid vaibale kutsutud .
Muidugi hoidsime pöialt

Zaza Urušadze ja Ivo Felt
foto  siit  fotol on
Zaza Urušadze ja Ivo Felt
Foto: Scanpix
 Siis   Elina ja Stigi võit  eesti laulu poolfinaal ja finaal . See adrenaliin ja närvipinge kuigi  pole ju nagu midagi närvitseda . Aga see oli nii tore närvipinge ... ja rõõm et oma lemmikud võidavad milles olin juba  SIIN   kindel
  Täna hommikul "Terevisiooni" saates oli Elina väga kena . 
Eile kui pojaga rääkisin siis tema ütles et  Stig oma pruudiga on tema parimate sõprade parimad sõbrad, vat nii võib ka olla .. aga siis netist lugesin, et Stig olevat aasta alguses oma kauaaegsest sõbrannast lahku läinud. Kurb.
 See nädal tuleb siis suur kiluleibade söömine ....  VABARIIGI 97 AASTAPÄEV .
 Pühapäeval Anu saates näitas meest kes koob vabariigi  100 aastapäevaks suurt,  15m pikkust lippu .

siin

 on selle mehe foto ja  teda saab toetada ka rahaliselt et ta lönga jõuaks osta . Tal on juba selle sinise osa peale läinud üle 1000 €
 Facebookis on ka üleval kontod kuhu raha üle kanda ....
Eesti arvelduskonto(SEB): EE241010010220912013
Soome arvelduskonto(Osuuspankki): FI2657202320113784
Nimi: Valtrik Pihl
Selgitus: Eesti lipp
Mina tahaksin küll toetada eriti veel kui mu nimi jäädvustatakse ajalukku   ma arvan et toetajate nimed ikka kuhugile üles ka märgitakse .... äkki pannakse pilt ka juurde -- oi siis ma olen 10 korda kuulsam nagu Pantalone .... heheh

 Hämeenlinnas on ka EESTI VABARIIGI aastpäeva tähistamine .. Saime sellise kutse:

Eesti Vabariigi aastapäeval 24.02.2015 Kogunevad Eestlased Hämeenlinnas Cumuluse hotellis, pubis Hemingway.
Koguneme alates kella 18.00 - kaasa võtta hea tuju ja sõbrad (ka soomlased).
Vot tuleb minna siis ..
Kutsujaks oli  Veikko Kuresson,  siin on ta jaganud nalja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar