Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

12. juuni 2014

Õuepidu

KUIGI OLI VÄGA VIHMANE PEETI MEIL ÕUES GRILLIPIDU 
toimus moedemonstratsioon ( vihmavarjude all )
demonstreeriti kirbukal leiduvaid suursuguseid kostüüme ..
 
ühislaulmine
vorstide grillimine   õues
pannkookide küpsetamine
kohvitamine
kirbukal oli loterii allegrii
ja
elavad laamad
Kuigi vihma sadas oli inimesi päris palju kes leidsid meie juurde tee
 
 
 
 

 
 Minu Eero ostis ka loteriisid üsna mitu :  sai toredaid  võite ka .  Loterii maksis 1€ ja   kolm loteriid maksis 2€
 
väike põrandavaip
 
saunapadi ja käterätt
 
roosidega seinapilt
 
 
servjetihoidja

 

 

vaibake

 

 

küünlaalus

lõikelaud ja väike puust võinuga
korvitäis kollaseid tasse ja servjette ja linikuid

puust vaagen,põll ja põlletaskus väike võinuga

tassid komplektist
 
juuksehari ja peapael
 
ja Eero sai veel sammumõõtja , seda ma ei pildistanud kuna see ripub mu mehe kaelas nüüd ...
 

 
mina istusin rõdu pewal ja jälgisin mängu ja lustimist, ei tahtnud vihmaga õue kooberdada

5 kommentaari:

  1. No nii, ma olen nüüd kade ja lähen mossitan natuke omaette! ....
    Tegelikult ikka on ääretult tore, et on selline sõpruskond ja naabruskond!

    VastaKustuta
  2. Elina, meie kirbukas korraldab iga aasta selliseid puhke ja lõbustuspäevi , et inimesi lähemale saada, et kliente juurde saada... et töölistel oleks tore ja seltsis ikka tore ... arva kui kift oli kui juhatajad panid kirbuka riided selga ja demonstreerisid ja oli ka kommentaator kes seda kommenteeris ja ... väga vahva jah ...

    VastaKustuta
  3. No-vot-jah... siis peab kuidagi sedamoodi oma sõitusid sättima, et ka mõnele niisugusele lõbustuspäevale sattuda :)

    VastaKustuta