Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. veebr 2015

Palju õnne Elmo Nüganen ja teised tublid inimesed


Oscarile nomineeritud mängufilm "Mandariinid" võitis eile 15. veebruar 2015  Los Angeleses Rahvusvahelise Pressiakadeemia auhinna "Satellite Award".
Film võistles rahvusvahelise mängufilmi kategoorias.
klikk


 
Vaatasin  15 VEEBRUARIL   (Elmo sünnipäeval) Saadet Anuga ja muudkui klõpsutasin minu lemmikut Nüganeni , Mulle ta nii hirmsasti meeldib, kui nii võib öelda , ta on nii külgetõmbav ja atraktiivne ja oskab hästi suhelda ... ei ole mingi puunägu , ilmekust on nii et .... ja nii armsas naeratus ... ja mulle ta meeldis kui ta Viljandis veel Ugalas oli näitlejana ja eriti jäi meelde "Kirsiaias " no muidugi apelsinides ka :

ÖÖD ON SIIN MUSTAD---- VASTUS - MUJAL EI OLE JAH. HEHEHH
 
Anu Välba on kohutavalt armas inimene .
Eks ikka sellepärast, et ta naeratab palju ...
 
 kodus teleka ees 

 Vabariigi aastapäeval vaatasin Mandariine veel korra ja  ma ei saa aru miks seda filmi ei valitud esimeseks ,  seda filmi peaks kindlasti näitama   mõningatele tähtsatele isikutele kohustuslikus korras , siis kas saavad üldse möttest aru ---- üks vana eesti mehike  saab korra majja oma kodus ja lõpetab  vägibvalla oma kodus ja millega peaksid hakkama saama suured targad ja tähtsad poliitikud
ja nemad sellega hakkama ei saa ....   eestlased on ikka ilma verevalamiseta hakkama saanud  ja korra majja loonud  ilma relvadeta ...  Elagu EESTI ....

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar