Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

18. mai 2016

Salaja laetud

Täitsa jumala ise hakkas mulle alla tõmbama Windows 10 -t  .. lollikari... ma ei  leidnud  paljusid asju üleski . 
Blogi kadus kuhugi ära ja kõik on uus ja imelik ja mitte käepärane nagu vana variant ..
 Eks veel tuleb otsida ja uurida aga noh elu tahab elamist ja jätkamist ega seepärast veel ei   sure kui vägivaldselt sulle kaela surutakse seda mida sa ei taha .


2 kommentaari:

  1. Mulle pakub ka arvuti mitu korda päevas seda varianti, aga olen praegu oma 8 peale jäänud.

    VastaKustuta
  2. oh jeerum mul ka kogu aeg pakkus ja ma muudkui lükkasin edaspidise peale ei tahtnud hakata jälle uue asjaga oma pead vaevama, kui vana on nii käpas ... aga näed ükspäev tegin arvuti lahti ja ise läksin kuhugile toimetama ja siis kui pilgu heitsin vurises tema juba kenasti ja muudkui vedas mulle uut Windovsit ... ma olin vihane aga mis teha . las siis olla ... esialgu kohe kaotasin oma soome blogi ära ... vahetasin küll salasõna aga ikka ei teinud lahti ... olin täitsa nöutu ... pärast sain õnneks kõik kätte ... ei mäleta ju ka köiki .. siis ei leidnud oma lemmikuid üles Tähega märgitud ... noh täna test päeva uurin ja olen vähemalt facebookid ja blogid kätte saanud ja skype mis kõige tähtsam .. kohutav ikka ... miks nii küll teevad . mulle see ei meeldi üldse ..

    VastaKustuta